نوشته شده توسط : alirezam216

ریستارت شدن گوشی شیائومی

از آن جا که ری استارت شدن یکی از پر رواج ترین اتفاقاتی است که کاربران گوشی های شیائومی با آن مواجه می شوند ما در این مقاله می خواهیم این مسئله ی ریستارت شدن گوشی شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم و به سوالاتی چون: چگونه مشکل هنگی این دستگاه را از بین ببریم و این که چه دلایلی باعث بروز این اتفاق می شود، پاسخ دهیم. همان گونه که می دانید در چند سال اخیر گوشی های شیائومی در دسته ر طرفدار ترین گوشی های دنیا تبدیل شده است و مسلما به نسبت افزایش فروش، خرابی آن ها هم افزایش می یابد، اما این نکته را نباید فراموش کرد که این اتفاق ممکن است برای هر گوشی با هر برندی بیوفتد. پس از شما هم از دارندگان گوشی های شیائومی می باشید مطالعه این مقاله برایتان خالی از لطف نیست. 

برای تعمیرات گوشی شیائومی خود می توانید به نمایندگی تعمیرات شیائومی مراجعه کنید. 

راه حل های رفع مشکل هنگ کردن و ریستارت شدن

در بالاتر بیان کرده ایم که اکثریت گوشی های اندرویدی با مشکلات و ایراداتی نظیر هنگ کردن، ریستارت شدن مواجه می شوند که از مهم ترین موردی که منجر به این اتفاق می شود، مربوط به حجم اطلاعات درون دستگاه می باشد چرا که بعضی از اوقات مقدار اطلاعات درون دستگاه با حافظه دستگاه همخوانی ندارد و یا این که حافظه ی دستگاه برای اطلاعات ذخیره شده بر روی آن کافی نیست. پیش از انجام هر کاری برای رفع این مشکل می توانید حافظه دستگاهتان را سبک کنید و تا حد لازم از اطلاعات درون آن بکاهید. اگر بعد از انجام این کار مشکلتان بر طرف نشد مراحل بعدی را امتحان کنید. 

از طریق تنظیمات Developer option مشکل خود را حل کنید.

این مطلب را هم بخوانید:

موارد استفاده از گان جراح

گوشی خود را ری استارت کنید.

حافظه پنهان یا کش دستگاه خود را پاک کنید.

در نهایت دستگاه را بازگشت به کارخانه کنید.

اگر یک دفعه گوشی شیائومی شما هنگ کرد و یا ریستارت شده می توانید مراحل بالا را امتحان کنید. 

تنظیمات DEVELOPER OPTION 

برای قدم اول در منوی تنظیمات وارد بخش animation scale transtition شوید و آن را بر روی آپشن off قرار دهید که با انجام این کار دیگر انیمیشن ها اجرا نمی شوند و فشار وارد شده از روی سی پی یو کمتر می شود. در قدم دوم گزینه animation duration را بر روی آف قرار دهید که با انجام این کار انیمیشن ها، حجمی از دستگاه را اشغال نمی کنند و در بیشتر موارد با انجام این کار مشکل دستگاهتان حل می شود. در کل باید بگوئیم اگر این دو گزینه را بر روی حالت آف قرار دهید، به افزایش سرعت دستگاهتان کمک کرده اند و در این صورت برنامه ها با سرعت بیشتری پردازش می شوند. 

گوشی خود را ری استارت کنید

از بهترین روش هایی که بیش از 70 درصد مشکلات نرم افزاری را بر طرف می کند، که ری استارت شدن و هنگی هم از این دسته مشکلات می باشد. زمانی که با مشکلات این چنینی مواجه شدید می توانید با انجام ری استارت در اکثریت مواقع آن را بر طرف کنید اما اگر با انجام این کار هم مشکلتان بر طرف نشد به یک مرکز معتبر برای انجام تعمیرات مراجعه کنید تا مشکل دستگاهتان توسط تکنسین های متخصص بر طرف شود. 

پاک کردن حافظه پنهان

برای پاک کردن حافظه پنهان خود این مراحل را باید طی کنید:

دستگاه را خاموش کرده و آن را بر روی حالت بازیابی قرار دهید.

از طریق کلید پاور و دکمه های ولوم دستگاه را ریست کنید.

گزینه کش و بله را انتخاب کنید.

اگر بعد از انجام مراحل بالا باز هم مشکل دستگاهتان بر طرف نشد آخرین کار یعنی ریست کردن دستگاه را امتحان کنید.

نحوه ریست فکتوری کردن گوشی شیائومی

دقت کنید که ریست کردن، آخرین راه برای رفع مشکل ریستارت شدن گوشی شیائومی می باشد و بعد از انجام این کار کل حافظه دستگاه شما به یک باره پاک می شود اما برای این که این مسئله یعنی از بین رفتن اطلاعاتتان اتفاق نیوفتد پیش از انجام عمل ریست فکتوری از آن بک آپ بگیرید و بعد اقدام به ریست کردن کنید همچنین برای انجام ریست باید مراحل زیر را طی کنید.

 

تعمیر گوشی شیائومی

 



:: برچسب‌ها: ریست گوشی , نمایندگی شیائومی , تعمیر گوشی , حافظه پنهان گوشی , اندروید گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر تلویزیون پاناسونیک باید به بررسی کامل تلویزیون، عیب یابی تخصصی، تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، تعمیر اسپیکر، ترمیم و تعویض پاور، تعمیر برد تی کان، تعمیر بک لایت، تعمیر تیونر و تعمیرات تلویزیون در محل اشاره کرد.

 این خدمات توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی به مشتری های عزیز ارائه می شوند که از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارند.

تعمیر تلویزیون در نمایندگی مجاز پاناسونیک به صورتی انجام می شود که شما کاربران گرامی بتوانید با خیالی آسوده مجددا بدون هیچ ایرادی از این دستگاه استفاده کنید. 

تعمیر برد پاور تلویزیون پاناسونیک

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون علاوه‌بر خرابی مین برد، خرابی برد پاور این دستگاه است؛ البته خرابی برد پاور نشانه‌های دیگری هم مانند: دیر روشن شدن تلویزیون، چشمک زدن چراغ پاور و روشن نشدن تلویزیون و متوقف شدن تلویزیون بر روی چراغ پاور را نیز به همراه دارد. به برد پاور تلویزیون، منبع تغذیه هم گفته می‌شود که وظیفه تامین برق مورد نیاز برای روشن شدن تلویزیون را برعهده دارد. به گونه‌ای که برق شهری را دریافت کرده و به برق مورد نیاز برای اجزاء و قطعات تلویزیون تبدیل می‌کند. 

با این وجود امکان دارد که این قطعه با نوسانات برق روبه‌رو شده و دچار آسیب‌دیدگی شود. البته جای نگرانی نیست چراکه یکی دیگر از تخصص‌های تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک، تعمیر منبع تغذیه تلویزیون پاناسونیک است. از این‌رو درصورتی که با مشکلات مذکور در این دستگاه روبه‌رو شدید با نمایندگی تلویزیون پاناسونیک تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت تعمیرات تخصصی این دستگاه به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند. 

این مطلب را هم بخوانید:

پی ال سی فشرده PLC Compact

تعمیر برد تیکان تلویزیون پاناسونیک

چرا تصویر تلویزیون دوتایی شده است؟ دلیل سفید شدن تصویر تلویزیون چیست؟ علت افتادن یکسری خطوط عمودی و افقی بر روی تصویر تلویزیون چیست؟ پاسخ تمامی این سوالات در خرابی برد تیکان تلویزیون پاناسونیک است اما برد تیکان چیست و نقش آن در تلویزیون چیست؟ درواقع برد تیکان وظیفه پردازش اطلاعات تصویر مانند: بررسی سیگنال تصویر، بررسی سطح روشنایی تصویر و … را برعهده دارد. 

این قطعه تصویر را از مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون دریافت کرده، پردازش‌های نهایی را بر روی آن انجام می‌دهد و سپس تصویر را به فلت COF که نمایش دهنده تصویر بر روی نمایشگر تلویزیون است انتقال می‌دهد. مهم‌ترین دلیلی که موجب می‌شود برد تیکان تلویزیون شما خراب شود و به این روز بیافتد، آبخوردگی تلویزیون است. منظور از آبخوردگی تلویزیون حتماً ریختن یک لیوان آب بر روی آن نیست حتی کوچیکترین میزان رطوبت برای خرابی برد تیکان کافیست. برای مثال اسپری کردن مایع تمیز‌کننده به صورت مستقیم بر روی ال سی دی تلویزیون موجب آبخوردگی برد تیکان این دستگاه و خرابی آن می‌شود. 

نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

 



:: برچسب‌ها: تعمیرات لوازم خانگی , ال سی دی تلویزیون , برد تیکان تلویزیون , تعمیر منبع تغذیه تلویزیون , تعویض پنل ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

آیا آیفون اپل شما اخیرا دچار مشکل شده و درست کار نمی کند؟ در این صورت می توانید با مطالعه ادامه این مطلب، نکات کاربردی و جالبی را در مورد تعمیر گوشی اپل به دست آورید. موبایل اپل به جرات جزء پرطرفدارترین گوشی های هوشمند است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. این محصول در مدل های مختلف تولید شده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. علی رغم کیفیت مطلوب ساختاری و نرم افزاری، iphone هم ممکن است تحت تاثیر عواملی، دچار ایراداتی شده و نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشد. 

ممکن است دوربین کار نکند، ال سی دی بشکند، برنامه ها باز نشوند و یا دهها مورد دیگر … . تعمیر گوشی اپل نیاز به مهارت بالایی دارد و تعمیرکار باید به صورت ویژه در این زمینه دوره دیده باشد. چرا که گوشی های این برند به ویژه از نظر نرم افزاری، دارای تفاوت های بسیاری با محصولات اندرویدی هستند. در ادامه مطلب پیش رو، نکاتی را راجع به روند کلی تعمیرات آیفون و نحوه ترمیم قطعات این دستگاه مطالعه می کنید. اما توصیه می کنیم برای اطمینان از ترمیم بی نقص گوشی apple خود، عیب یابی و تعمیرات آن را به تعمیرکاران مجرب و دوره دیده محول کنید.

آیفون های اپل محصولات بسیار گران قیمت و با کیفیتی هستند، اما این موضوع بدان معنا نیست که این دسته از گوشی های موبایل هیچوقت دچار خرابی یا دیگر مشکلات سخت افزاری نشوند. متاسفانه زمانی که یک آیفون خراب شود، تعمیر آن به دردسری بزرگ تبدیل خواهد شد چرا که اولا باید گوشی به دست تعمیرکار مجربی سپرده شود، ثانیا هزینه گزافی برای تعمیرات آیفون اپل پرداخت گردد و ثالثا چند روز منتظر تعمیر آیفون خود باشیم!

این مطلب را هم بخوانید:

قطعی صدای تلویزیون

اما تصور کنید که با یک راه حل ساده هر سه مشکل اصلی نام برده شده قابل رفع باشند. با سرویس تعمیرات آیفون و گوشی موبایل شرکت موبایل کمک دقیقا این سه معضل از بین خواهند رفت. موبایل کمک سعی می‌کند با بکارگیری تعمیرکاران مجرب و گارانتی عملکرد آن‌ها بهترین سرویس ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

از سرویس های بسیار تخصصی در نمایندگی اپل ، تعمیرات موبایل آیفون اپل است. موبایل آیفون به دلیل کیفیت بالا و ساختار خاص خود در ایران طرفداران زیادی دارد. از این رو اگر برای موبایل اپل مشکلی پیش آید نیاز به یک مرکز مطمئن برای تعمیرات موبایل آیفون ضروری است. به دلیل وجود بسیاری از مراکز نامعتبر، یافتن مکانی که تعمیرات اپل را به صورت تخصصی انجام دهد بسیار ضروری است. از این رو نمایندگی تعمیر آیفون با ارائه خدمات منحصر به فرد به شما عزیزان خیال شما را در مورد تعمیر موبایل آیفون و دیگر محصولات اپل راحت کرده است. 

تعمیر سخت افزاری آیفون اپل

تعمیر سخت افزاری آیفون اپل شامل تعمیر و ترمیم قطعات مختلف این دستگاه می باشد. ایفون متشکل از برد، ال سی دی، اسپیکر، دوربین، پردازنده، رم، باتری، مدار شارژ و چندین قطعه الکترونیکی می باشد. در صورتی که هر یک از این قطعات دچار مشکل و نقص فنی شوند، تعمیر سخت افزاری آیفون انجام می شود. در این زمینه تعمیر برد، تعویض Touch و  LCD  شکسته، تعمیر سوکت شارژ ، تعمیر آی سی تغذیه، تعویض اسپیکر، تعمیر پردازنده، تعویض باتری، رفع مشکل شارژ نشدن آیفون و تعمیر کلید هوم قابل ذکر می باشند. تعمیر سخت افزاری مستلزم باز کردن قاب گوشی و جدا کردن قطعات مختلف دستگاه می باشد. 

تعمیر نرم افزاری آیفون اپل

برخی از مشکلات آیفون مربوطه به بخش نرم افزاری دستگاه می باشد که تنها از طریق اقدامات نرم افزاری انجام می شود. رفع مشکلات وای فای، رفع مشکل کند شدن سیستم، آپدیت نرم افزارهای آیفون، بازیابی اطلاعات، نصب برنامه های کاربردی، ویروس کشی، فلش کردن آیفون، قفل شبکه، بوت کردن سیستم و ری استور کردن آیفون از مهمترین تعمیرات نرم افزاری گوشی آیفون اپل می باشند. برخی از اقدامات نرم افزاری که برای رفع مشکل آیفون به کار گرفته می شود، تخصصی بوده و کاربر نمی تواند شخصاً اقدام به این کار کند. بدین منظور تعمیرات نرم افزاری نیز توسط کارشناسان خبره انجام می شود. 

  • برخی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات گوشی اپل
  • تعمیر آسیب‌های ناشی از ضربه و افتادن گوشی اپل
  • تعویض باطری و AC Adapter
  • تعویض Touch و  LCD  شکسته
  • تعمیرات تخصصی برد گوشی اپل
  • تعمیر Wi-fi
  • تعمیر مشکلات مربوط به عدم آنتن‌دهی گوشی اپل
  • تعمیر سوکت شارژ گوشی اپل
  • تعمیر مشکلات مربوط به افت عملکرد یا خرابی کامل دکمه Home
  • تعمیر سوکت هدفون گوشی اپل
  • تمام خدمات سخت افزاری قابل ارائه برای گوشی اپل
  • آپدیت نرم افزار گوشی اپل به نسخه‌های بالاتر
  • آنلاک نرم افزاری و سخت افزاری
  • نصب برنامه‌های کاربردی بر روی گوشی
  • فعال و اکتیو کردن گوشی اپل
  • تعمیرات سخت افزاری آیفون
  • ری استور کردن گوشی اپل
  • تعویض قطعات گوشی اپل
  • تعمیر آسیب‌های وارده ناشی از آب خوردگی

 

تعمیر گوشی اپل

 



:: برچسب‌ها: تعمیرات تخصصی , محصولات اندرویدی , نمایندگی تعمیر آیفون , تعمیر برد , تعمیر سوکت شارژ , تعمیر آی سی تغذیه ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

این نوع پی ال سی دارای تعداد ماژول های محدود و ثابت هستند. به همین دلیل به آن های پی ال سی های ثابت هم گفته می شود. این نوع پی ال سی تنها دارای پردازنده مرکزی (CPU)، منبع تغذیه، خروجی و ماژول های ارتباطی هستند.

پی ال سی ماژولار
این نوع پی ال سی قابلیت افزودن و یا کم کردن ماژول را دارد. نحوه اتصال ماژول به بسته به نوع پی ال سی، ماژول به صورت چندین قطعه روی یک شاسی یا بدنه، قفسه و یا باس قرار می گیرد. از این رو به این پی ال سی Rack-mounted نیز می گویند.

تعداد ورودی و خروجی این ابزار ماژولار به سفارش و انتخاب شما بستگی دارد. به طور کلی پی ال سی های زیمنس در دو خانواده زیر تولید می شود:

SIMATIC-S5: این سیستم ها بر پایه DOS کار می کنند.
SIMATIC-S7: این سیستم بر پایه ویندوز کار می کنند.



:: برچسب‌ها: پی ال سی , زیمنس , plc ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

اگر به دنبال خدمات مشاوره ای هستید، مرکز مشاوره بینا بهترین مرکزی است که می توانید به آن مراجعه کنید. مرکز مشاوره بینا با سابقه چندین ساله آماده ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناسی به مراجعه کنندگان محترم است. مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در شرق تهران با مجوز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره فعالیت می کند و کلیه فعالیت های این مرکز تحت نظر بهترین روانشناسان و روانپزشکان است. به همین دلیل باید گفت که اگر به دنبال بهترین مرکز و مشاوره و خدمات روانشناسی در تهران می گردید مرکز مشاوره بینا می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. همه ما در موقعیت های مختلف زندگی مان به مشاوره نیاز داریم. نقش یک مشاور متخصص و با سواد در موفقیت ما انکار ناپذیر است. ممکن است موقعیت های مختلفی نظیر ازدواج، ‌انتخاب رشته، مشاوره تحصیلی و یا مشکلات خانوادگی برای همه ما پیش بیاید. در چنین موقعیت هایی است که نقش مشاور مجرب به خوبی مشخص می شود. دیدگاه سنتی که در گذشته وجود داشت این بود که زمانی که افراد به مشکلی برخورد می کردند و به مشورت نیاز داشتند، فقط به بزرگترهایشان مراجعه می کردند. گاهی این مشاوره ها غلط از آب در می آمد و آن شخص به موفقیت نمی رسید. اما امروزه قضیه با گذشته کاملا فرق کرده است. مشاوران خبره و مجرب بهترین کلینیک روانشناسی در تهران با استفاده از دقیق ترین و به روز ترین روش های علمی مشکلات شما را ریشه یابی می کنند و به شما کمک می کنند تا بتوانید از پس آن ها بر بیایید. این مشکلات ممکن است خانوادگی و یا شخصی باشد و یا مربوط به محل کار یا مدرسه و دانشگاه شما باشد. نکته دیگری که همه ما با آن مواجه ایم این است که در یک سال گذشته و پس از به وجود آمدن بیماری کرونا، رفت و آمد و مراجعه حضوری بسیار سخت تر شده است. افرادی که بیماری های زمینه ای دارند و یا در خانه شان همراه با افراد سالمند زندگی می کنند،‌ به دلیل ترس از ویروس کرونا نمی خواهند مراجعه حضوری داشته باشند. در چنین شرایطی مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در شرق تهران نیز تمهیدات بسیار خوبی را برای این موضوع در نظر گرفته است. مشاوره های تلفنی و مشاوره های روانشناسی آنلاین جزو خدمات کلینیک روانشناسی بینا است. به همین دلیل است که می گوییم اگر به دنبال بهترین مرکز و مشاوره در تهران برای مشاوره می گردید، حتی یک لحظه هم تردید نکنید و مرکز مشاوره بینا را برای خدمات مشاوره ای خودتان انتخاب کنید. مشاوران بهترین کلینیک روانشناسی تهران با آرامش کامل و به دور از هیاهو و شلوغی به صحبت های شما گوش می دهند و بهترین پیشنهادها را برای حل مشکلات تان به شما می کنند. مشاوره ازدواج، مشاوره تحصیلی، ‌مشاوره جنسی، مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره کودکان و نوجوانان از جمله خدماتی است که می توانید در این مرکز دریافت کنید. بنابراین اگر نیاز به مشاوره و یا مراجعه به روانشناس دارید فرصت را غنیمت بشمرید و در اسرع وقت با مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی بینا در شرق تهران تا در کنار شما بتوانیم از پس مشکلات بر بیاییم.

 



:: برچسب‌ها: مطب روانشناس در شرق تهران , روانشناس در شرق تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

امروزه خاطرات ناشی از آتش سوزی و خسارات و تلفات آن بر هیچکس پوشیده نیست. هر ساله اتفاقات ناشی از حریق خسارات جانی و مالی زیادی در سراسر دنیا به بار می آورد. با استفاده از سیستم اعلام حریق و اطفای حریق می توان از بروز و افزایش آتش سوزی جلوگیری کرد و خسارات ناشی از آنرا را کاهش داد. همچنین با استفاده از سیستم اطفای حریق می توان در صورت بروز حریق اقدامات اولیه را در سریع ترین زمان ممکن را انجام داد و خسارت و تلفات را حد ممکن به حداقل رساند. شرکت سایان به عنوان یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده انواع تجهیزات سیستم اعلام حریق می باشد.

سیستم اعلام حریق سایان یک برند معتبر ایرانی است که تمامی تجهیزات اعلام حریق را با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب با توجه به اهمیت حفظ و حراست از جان و دارایی ها در مقابل آتش سوزی، پوشش داده است.

محصولات اعلام حریق سایان بسیار متنوع، با کیفیت بالا، طراحی بسیار دقیق و کاربرپسند و با قیمت مناسبتری نسبت به نمونه های خارجی ارائه می شوند. شرکت سایان دارای نشان استاندارد و تاییدیه آتش نشانی و دیگر استاندارهای بین المللی و اروپایی برای محصولات خود می باشد. از جمله محصولات سایان می توان به

دتکتور دودی سایان
دتکتور حرارتی سایان
دتکتور گازی حرارتی
شاسی اعلام حریق سایان
آژیر اعلام حریق سایان
پنل اعلام حریق سایان اشاره کرد.
سیستم اعلام حریق مجموعه ای از قطعات الکترونیکی هستند که وظیفه اصلی آن آشکار سازی حریق می باشد. معمولا از این تجهیزات در اماکن مسکونی، تجاری ،صنعتی و عموی برای پیشگیری و اعلام وقوع حریق استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: دتکتور دودی سایان , دتکتور حرارتی سایان , شاسی اعلام حریق سایان , سیستم اعلام حریق , سایان , اعلام حریق سایان , ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

گان چیست و چه کاربردی دارد ؟ 

ما به طور کلی دو نوع گان داریم: گان های یکبار مصرف و گان های چندبار مصرف

انواع گان ها 

گان یکبار مصرف:

مزیتی که این گان ها دارند این است که بسیار سبک هستند و پوشیدن این گان ها برای جراح خیلی راحت است. و این گان ها با اتیلت اکساید یا گاما استریل شده و بدون بافت هستند. و از آ« جایی که یکبار مصرف هستند پس از استفاده  دور انداخته می شوند. مسئله ای که وجود دارد این است که این گان ها تاریخ انقضاء دارند و اگر 2هفته از تولید آن ا بگذرد دیگر قابل استفاده نیستند. 

گان های چند بار مصرف:

این گان ها در مقابل گان های چندبار مصرف هستند و هر بار که پزشک و کادر اتاق عمل از این گان ها  استفاده میکنند، این گان ها دوباره شست‌وشوی داده می شوند و استریل می شوند و دوباره مورد استفاده قرار می گیرند. این گان ها معمولاً از جنس پنبه یا پلی استر می باشند. وجود تار و پود در پارچه ای که به عنوان پارچه ی  گان استفاده می شود خیلی مناسب نیست. زیرا در بین تار و پود ها فضایی به وجود می آید که امکان حضور و رشد میکروارگانیسم ها وجود دارد. پس بهتر است که بافت پارچه گان به صورت تار و پود نباشد. 

در تهیه ی  گان ها باید به یک سری از مسائل توجه شود: 

مورد اول راحتی گان است. چون ممکن است یک پزشک ساعت ها در اتاق عمل مشغول به جراحی باشد و در نتیجه راحتی و سبک بودن آن گان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مورد بعدی این است که هوا باید از گان عبور کند چون کادر اتاق عمل ساعت های زیادی را از گان استفاده میکنند و اگر گان توانایی انتقال هوا را نداشته باشد باعث میشو افراد عرق کنند و حس نا خوشایندی داشته باشند. از طرفی میزان آلودگی زیست محیطی گان ها باید حتماً بررسی شود چون روزانه تعداد زیادی از گان های یکبار مصرف استفاده می شود و دور انداخته می شود. پس باید مراقب  بود تا خطرات جدی محیط زیستی به همراه نداشته باشد. مسئله مهمی که درباره گان ها وجود دارد میزان نفوذ میکروارگانیسم به گان است. گان ها از نظر هزینه ای که برای تولید و استریل کردن آن ها می شود باید بررسی شوند چون روزانه تعداد زیادی گان استفاده می شود و نباید هزینه خیلی زیادی برای بیمارستان و مراکز بهداشتی داشته باشد. 

این مطلب را هم حتما بخوانید:

خاموش شدن تلویزیون های ال جی به دلایل مختلفی

رنگ گان ها 

در اوایل گان ها را به رنگ سفید می ساختند. و از آن جایی که فضای اتاق عمل هم سفید بود این امر باعث اذیت شدن چشم های کادر اتاق عمل می شد. و برای همین تصمیم گرفتند گان های اتاق عمل را با رنگ های دیگری بسازند که امروزه گان ها به رنگ های سبز، خاکستری روشن و آبی روشن دیده می شوند. در کل رنگ گان موضوع مهمی است چون بینایی و دید پزشک را تخت تأثیر قرار می دهد. مثلاً رنگ های سبز و آبی دید جراح را تقویت می کند. پس همه افراد حاضر در اتاق عمل باید گان های استریل با رنگ های مشخص را بپوشند تا افراد استریل از غیر استریل مشخص شود. 

چند نکته درباره گان ها 

گان ها در پک های جراحی که در اتاق عمل وجود دارد هستند. این پک ها تا 3 سال تاریخ مصرف دارند و اگر جراح متوجه شدی که یک پک قبلاً باز شده یا پاره شده اصلاً نباید از آن پک استفاده کند. باید علاوه بر گان هایی که در پک هستند یک سری گان به صورت جداگانه وجود داشته باشد که اگر یکی از گان های درون پک قبل از استفاه غیر استریل شد گان اضافی وجود داشته باشد.  نکته دیگری که در انتخاب گان وجود دارد این است که گان ها باید در مقابل شست‌وشوی روزانه و با مواد شیمیایی قوی مقاومت بالایی داشته باشند و خراب نشوند و رنگ خود را از دست ندهند. در واقع گان های جراحی باید ضد آب ژاول باشند. 

نحوه پوشیدن گان در اتاق عمل 

نحوه پوشیدن گان بسیار مهم است. چون اگر گان درست پوشیده نشود ممکن است استریل بودن آن از دست برود و غیراستریل شود و مجبور شویم از گان دیگری استفاده کنیم. زمانی که پک جراحی را باز می کنیم با به صورت زیر عمل کنیم:

1.گان را از قسمت داخلی گردن بلند می‌کنیم و بالا نگه می داریم.

2. زمانی که گان را بالا نگه داشته ایم نباید خیلی در هوا تکان دهیم.

3.دست ها را داخل آستین های گان می بریم و آن را می پوشیم.

4.و در آخر افراد حاضر در اتاق عمل بند گان را از پشت برای ما می بندند.

گان های جراحی سایز ها و انواع مختلفی دارند. 

  • اولین نوع گان جراح یکبار مصرف استریل ساده است. که جنس آن از نوع اس.ام.اس است.
  • نوع دوم گان جراح تقویت شده استریل است. که جنس آن از نوع اس.ام.اس است و با پلی اتیلن تقویت شده است.
  • نوع سوم گان جراح تقویت شده جاذب که جنس آن اس.ام.اس است و پارچه 3 لایه  جاذب خون و آب است.
  • نوع چهارم گان جراح تقویت شده جلو و آستین استریل است. که جنس آن اس.ام.اس و پارچه 3 لایه جاذب آب و خون است.

کیفیت گانی که انتخاب میکنیم به نوع عمل جراحی مربوط است.

به طور کلی گان باید سه ویژگی اصلی سبکی بودن و استفاده راحت و استریل بودن را داشته باشد تا هم برای پزشک و کادر درمان راحتی  و هم سلامتی و عدم آلودگی را برای بیمار به دنبال داشته باشد.

 

موارد مشابه :

گان جراح اسپان باند

گان جراح آبی رنگ

گان جراح با کیفیت

 



:: برچسب‌ها: استریل,نحوه پوشیدن گان,رنگ گان,گان یکبار مصرف ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

بست کمربندی پلاستیکی
پلاستیک تهیه شده از جنس پلی آمید می باشد و به دلیل حساسیت بالای این جنس (پلی آمید) به شرایط محیطی حساس می باشند و بسیار تاثیر پذیرند.

معمولا به دلیل حساس بودن آن ها را در محیط های خشک و خنک انبار می کنند.

این بست‌ها را در کیسه‌های خلاء دسته‌بندی کرده تا قبل از استفاده‌کردن از آن‌ها درون همان پلاستیک ها می باشند.

لازم به ذکر است که بگوییم بهترین زمان برای استفاده کردن از بست‌کمربندی تا 30 روز پس از باز کردن کیسه ها می باشد.

نوع پلاستیکی برای استفاده در مصارف عمومی، اما محیطهای بسته و به دور از آفتاب مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع بست‌ها در مقابل اشعه ماوراء‌بنفش مقاوم نبوده و در اثر تابش طولانی مدت اشعه خورشید دچار پوسیدگی میشوند.

بست کمربندی پلاستیکی عمدتا دارای رنگ طبیعی پلی آمید ۶۶ یعنی متمایل به رنگ سفید می باشد.

اما رنگ های دیگر نیز بنا به درخواست قابل ارائه است.هرچند ممکن است نصب بست‌کمربندی به نظر آسان برسد،

اما انجام این کار با دست خالی می تواند منجر به فشار زیاد و غیر استاندارد روی سیم و کابل شود.

و همچنین بدنه و نوک بست‌کمربندی به دست فرد نصب کننده آسیب وارد کند.

به همین علت ابزارهای حرفه ای جهت نصب انواع بست کمربندی می تواند به نصب مناسب و راحت بست‌کمربندی کمک کند.

و همچنین از نصب با فشار بیش از حد بست به سیم، کابل، لوله، یا شیلنگ جلوگیری کند.

 



:: برچسب‌ها: بست کمربندی پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

چرا تلویزیون سونی صدا ندارد

صرف نظر از کیفیت بی نظیر تلویزیون های سونی، این امکان همیشه وجود دارد که اختلال های کوچک و بزرگ به دلایل گوناگون برای این دستگاه اتفاق بیفتد. علت اصلی اینکه چرا تلویزیون سونی صدا ندارد، مشکل سخت افزاری است. برد مین تلویزیون در پخش صدای تلویزیون موثر است. هر گونه اختلال در این قطعه می تواند علت این باشد که تلویزیون سونی صدا ندارد. در واقع درصورت عملکرد ناقص این قطعه این مشکل به وجود می آید. خرابی بلند گو هم در عدم پخش صدای تلویزیون سونی موثر است.

علل اولیه که تلویزیون سونی صدا ندارد

در این صورت برای حل این مشکل که تلویزیون سونی صدا ندارد، بلندگوها باید تعویض شوند . البته این امر وقت زیادی نمی برد، هرچند حساسیت های خود را دارد. در هر صورت هر دلیلی که باعث شود تلویزیون سونی صدا نداشته باشد، برای تعمیر آن لازم است از یک متخصص مجرب و زبده کمک بگیرید.

میزان صدا در حالت صفر است.

دکمه ‎‎را ناخودآگاه فشرده اید.

بلند گوهای تلویزیون فعال نیستند؛ دکمه ACTION MENU را فشار دهید، سپس بلندگوی تلویزیون را انتخاب و فعال کنید.

اگر صدا فقط روی سیستم صوتی تنظیم شود، بلندگوهای تلویزیون فقط آواهای کلیدی یا صداهای سیستم را پخش می‌کنند.

اگر قطعی صدا مربوط به مشکلات مهم تری نباشد، ممکن است با تعویض سوکت audio و video این مشکل برطر ف گردد.

مشکل صدا hdmi

یکی از حالت های صدا نداشتن تلویزیون سونی، مربوط به زمانی است که از کابل hdmi برای اتصال دستگاه هایی مثل ویدئو پروژکتور به تلویزیون استفاده کرده اید و صدا وصل نشده است. معمولا این وضعیت ناشی از به هم ریختن تنظیمات دستگاه جانبی است و با اصلاح تنظیمات برطرف می شود. مثلا اگر تنظیمات(sound setting)  را در لپ تاپ اصلاح کنید، مشکل صدای hdmi هم برطرف می شود. اگر مساله با این کار حل نشد، ممکن است پورت HDMI تلویزیون آسیب دیده باشد یا کابل ایراد داشته باشد. در این صورت نیاز به تعمیر HDMI تلویزیون سونی یا تعویض این بخش می باشد.

علت صدای خش خش تلویزیون سونی

صدا نداشتن تلویزیون سونی گاهی حالت خفیف تری دارد. مثلا گاهی صدای تلویزیون کاملا قطع نشده و با خش خش همراه است. در این حالت یک نویز با صدای اصلی تلویزیون همراه می شود و معمولا با تغییر اکولایزر و فرکانس صدای تلویزیون تغییر می کند. اگر گزینه BASS را زیاد کنید صدا بم تر شده و نویز هم افزایش پیدا می کند.

 یکی از دلایل صدای خش خش تلویزیون سونی، خرابی بلندگوهاست. البته تلویزیون های سونی دارای بلندگوهای بسیار با کیفیتی هستند و این مشکل به ندرت در آنها دیده می شود. گاهی هم ممکن است دیافراگم یا فوم بلندگو آسیب دیده باشد و موجب ایجاد نویز و خش خش در صدای تلویزیون شود. با ترمیم بلندگو و اجزاء آن مشکل هم برطرف می شود.

ترفندهای رفع مشکل صدا نداشتن تلویزیون سونی

آیا تا بحال با مشکل قطع شدن صدای تلویزیون مواجه شده اید؟ در این حالت تصویر تلویزیون واضح و بی عیب است اما هیچ صدایی از آن شنیده نمی شود. وقتی تلویزیون سونی صدا ندارد، اول با ریموت کنترل تلویزیون، میزان صدای تلویزیون را بازبینی کرده و در صورت نیاز تغییر دهید. چنانچه مشکل برطرف نشد، یک بار دستگاه را خاموش و روشن کرده و مجددا ولوم را کم و زیاد کنید. اگر همچنان مشاهده کردید که تلویزیون سونی شما فاقد صدا است، نیاز به بررسی و تعمیر مین برد خواهد بود.

 

تعمیر تلویزیون سونی



:: برچسب‌ها: قطعی صدای تلویزیون , تغییر اکولایزر , ترمیم بلندگو , کابل hdmi , ویدئو پروژکتور ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

شرایط تحصیل در کالج PATTISON کانادا

اغلب والدین به دلیل امکانات آموزشی و استفاده از تجهیزات پیشرفته تمایل به ادامه تحصیل فرزندان خود در کالج PATTISON کانادا دارند. لذا در این مقاله شما را با شرایط تحصیل، شهریه همچنین امکانات آموزشی و تفریحی این کالج آشنا خواهیم کرد.

آَشنایی با شرایط عمومی کالج PATTISON کانادا

PATTISON یکی از مدارس برتر در بریتیش کلمبیا واقع در شهر ونکوور است که هرساله میزبان تعداد زیادی دانش آموز و دانشجوی بین المللی است. این مرکز فعالیت خود را از سال 2003 شروع کرده و در حال حاضر آماده خدمات رسانی به دانشجویان بومی و غیر بومی (بین المللی) است.

 قطعی صدای تلویزیون

امکانات مدرسه PATTISON کانادا

تحصیل در این مدرسه مستلزم پرداخت هزینه است که معمولاً در ازای دریافت خدمات رفاهی و آموزشی از دانش آموزان اخذ می‌گردد. این مرکز در ازای دریافت شهریه خدماتی از جمله سالن‌های ورزشی، ارائه بیمه خدمات درمانی برای دانشجویان، امکان اسکان والدین دانش آموزان (Home Stay) و ارائه خبرنامه به والدین ارائه می‌دهد.

فعالیت‌های آموزشی کالج PATTISON

سیستم آموزشی مدرسه PATTISON عموماً آموزش محور است. همچنین این مرکز سعی در استفاده از تمام پتانسیل و بازده دانشجویان داشته لذا در این بخش لیستی از دوره‌های فوق برنامه این مدرسه بیان خواهد شد.

فعالیت‌های هنری و ورزشی؛

انواع انجمن‌های علمی و دانشجویی؛

ارائه مشاوره تحصیلی به دانشجویان؛

بررسی شرایط سنی ورود به کالج PATTISON

مدرسه فوق دوره دبیرستان را شامل شده و پذیرای دانشجویان در سنین مختلف است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مدرسه PATTISON شرع‌ترم های ی در پی است. به طور کلی این کالج در سال 3 بار پذیرش داشته همچنین برای پذیرش افراد شرایط سنی خاصی در نظر گرفته است.

کلیه دانش آموزان 14- 18 سال توانایی ثبت نام در این مدرسه را دارند.

هزینه تحصیل در کالج Pattison کانادا

یکی از دغدغه‌های اصلی والدین دانشجویان هزینه تحصیل در مدرسه Pattison است. شهریه این مدرسه با توجه به بومی یا غیر بومی بودن دانش آموز متغیر و برای دانشجویان کانادایی حدود 15 هزار دلار کانادا در سال محاسبه می‌شود. این هزینه برای دانشجویان بین المللی (غیر بومی) مبلغ 20 هزار دلار کاناداست.

دانشجویان بین المللی علاوه بر شهریه باید هزینه‌های خواب و خوراک هم پرداخت نمایند که در مجموع چیزی حدود 12 تا 15 هزار دلار کانادا است.

مرکز کانادا پرشیا ارائه دهنده کلیه خدمات مهاجرتی در حوزه دریافت ویزا، اقامت، ارائه راه‌های مختلف برای مهاجرت به کانادا همچنین انواع ویزای تخصص و مهارت ، تحصیلی، کاری و... است. برای دریافت خدمات بیشتر به سایت canadapersia.com مراجعه کنید.

 


:: برچسب‌ها: ویزای کار , ویزای توریستی , ویزای تحصیلی , ویزای کانادا , اقامت موقت کانادا , اقامت دائم کانادا , مهاجرت به کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()