نوشته شده توسط : alirezam216

مانیتور ها در واقع نمایش گرهایی هستن که جهت مصارف کامپیوتری کاربرد دارد و در طرح ها و انواع متنوع برای کاربرد های متفاوت در بازار موجود است. مانیتور ها دستگاه های حساسی هستند که بر اثر استفاده ی نامناسب، عدم استفاده از محافظ برق، ضربه خوردگی و آب خوردگی دچار خرابی می شوند که برای رفع آن باید به متخصص تعمیر مانیتور مراجعه کرد.

تعمیر مانیتور

 

تعمیر انواع مانیتور

تعمیر انواع مانیتور با توجه به مدل و تکنولوژی ساخت با هم متفاوت است. پروسه ی تعمیر مانیتور باید به دست تعمیرکار متخصص مانیتور و یا نمایندگی خدمات پس از فروش برند مربوطه انجام شود چرا که انجام هرگونه اشتباه در تعمیر و تعویض قطعات ممکن است باعث مشکلات جبران نا پذیری شود.

انواع خرابی مانیتور

مانیتور های از قسمت های متخلفی تشکل شده است که هر کدام در اجرای صحیح برای نمایش تصویر نقش بسیاری ایفا می کنند. از قطعات و اجزای اصلی یک مانتور که ممکن است دچار خرابی و منجر به تعمیر مانیتور شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تعمیر جک آداپتور مانیتور

از خرابی هایی که در مانیتور ها رایج است و تعمیر انواع جک اداپتور نیاز مند تعمیر توسط متخصص است . عواملی مانند ضربه به جک می تواند به ان آسیب بزند و باعث از کار افتاد این قسمت و یا اتصالی بین اجزای مختلف شود. خاموش شدن در حین کار و یا روشن نشدن مانیتور می تواند از عوارض خرابی جک اداپتور باشد که شما می توانید با مراجعه به متخصص تعمیر مانیتور مشکل خرابی جک آداپتور خود را بر طرف نمایید.

خرابی پیکسل

با سوختن بخشی از پیکسل ها روند تصویر نمایگر به مختل می شود که در این حالت با مراجعه تعمیرکار مانیتور می توانید برای شناسایی پیکسل های خراب و برسی وضعیت مانیتور و تعمیر مانیتور کمک بگیرید. تعمیرکاران از ابزار های سخت افزاری و نرم افزاری جهت برسی مانیتور استفاده می کنند که می تواند آسیب های احتمالی به اجزای دیگر را شناسایی و برای جلوگیری هشدار دهد.

تعمیر خرابی مین برد مانیتور

در بیشتر موارد آسیب دیدگی مین برد به دلیل بی احتیاطی کاربر به علت های مختلف نظیر آبخوردگی، ضربه خوردگی و استفاده بیش از حد از نمایشگر است که عمر مفید مانیتور را کم می کند. خرابی مین برد می تواند نشانه های مختلفی داشته باشد که از این علائم میتوان به خطوط عمودی و افقی، و قطع و وطل شدن تصویر است که به مرور زمان بیشترو طولانی تر می شود.در صورت پدیدار شدن هر گونه مشکل در روند نمایش تصویر عاقلانه است که استفاده از مانیتور را متوقف کرده و نمایشگر را نزد متخصص تعمیر مانیتور ببرید تا از حجم خرابی و خسارت ها احتمالی مطلع شوید و اقدام به تعمیر نمایشگر خود کنید.

تعمیر آب خوردگی پنل مانیتور

آب خوردگی یکی از مشکلاتی است که فقط بدست کارشناس تعمیر مانیتور قابل رفع است که شما می توانید با مراجعه به وب سایت تعمیر مانیتورمرکز تخصصی تعمیر ماینتور از خدمات حرفه ای این مرکز بهره مند شوید. پنل قطعه ی اصلی هر مانیتور است که با آب خوردگی و خرابی آن برای اجزای مختلف دیگر مانیتور مشکلات زیادی را به وجود آورده و منجر به مختل شدن عملکرد آن ها می شود. پنل مانیتور قطعه ی بسیار حساسی است و در صورت خرابی هزینه ی زیادی تقریبا معادل قیمت یک برد نو را در بر دارد.

استفاده از پاک کننده ها و اسپری های تمیز کننده یکی از رایج ترین دلایلی است که پنل مانیتور را با مشکل آبخوردگی تلویزیون مواجه می کند. به یاد داشته باشید تمیز کردن ال سی دی ها ال ای دی تنها با استفاده از پارچه های نرم و لطیف نیز امکان پذیر است. در صورتی که ضرورتی برای استفاده از اسپری های پاک کننده وجود دارد در قدم اول مقداری از اسپری را رو پارچه بزنید و برای نم دار شدن آن منتظر بمانید در صورت رطوبت پارچه کم شد برای تمیز کردن پنل اقدام کنید،

برای تمیز کردن پنل از اسپری کردن مستقیم مانیتور خودداری کنید. ماندگاری مایعات در زیر پنل باعث اختلال در تصاویر و در برخی مواقع سوختن پنل می شود، نفوزذ مایعات در پیکسل ها به هنگام اسپری مستقیم و خیسی بیش از حد پارچه اتفاق می افتد بنابراین برای حفظ دستگاه خود از آبخوردگی پنل مانیتور حتما این نکات را مد نظر قرار دهید.



:: برچسب‌ها: تعمیر انواع مانیتور , تعمیرات تخصصی مانیتور , خرابی مانیتور , نمایندگی تعمیر مانیتور , تعمیر نمایشگر ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

نمایندگی لپ تاپ سونی

نمایندگی لپ تاپ سونی انواع خدمات مرتبط با فروش و تعمیرات این دستگاه را ارائه می کند. تمامی این نمایندگی ها در دو بخش فروش و ارائه ی خدمات پس از فروش به کاربران سرویس دهی می کنند. تضمین کیفیت و مشتری مداری از خصوصیات بارز این نمایندگی ها به شمار می رود. در ادامه ی این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع خدمات ارائه شده در این واحد آشنا کنیم.

تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی لپ تاپ سونی برای کاربران تضمین خواهد شد. شما می توانید برای خرید انواع لپ تاپ سونی به واحد فروش لپ تاپ سونی و برای تعمیر این دستگاه به واحد تعمیرات لپ تاپ سونی مراجعه کنید.

نمایندگی لپ تاپ سونی در تهران

نمایندگی لپ تاپ سونی در تهران در خدمت تمام کاربران است تا خدمات و تسهیلاتی کاربردی و مفید به آنها ارائه دهد. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و صفر تا صد نیاز های کاربران در سطوح مختلف را برآورده می سازد. موقعیت مکانی نمایندگی لپ تاپ سونی در تهران به گونه ای بنا شده است که تمام کاربران تهرانی در هر منطقه ای می توانند خدمات دریافت کنند.

این نمایندگی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات لپ تاپ sony به صورت تخصصی و حرفه ای خدمات ارائه می دهد. شعبه اصلی نمایندگی لپ تاپ sony در تهران در منطقه ستارخان و سایر شعب در پیروزی، میرداماد، رسالت، سعادت آباد و ولیعصر مستقر هستند. شماره تماس با این شعب را از بالای همین سایت جست و جو کنید.

نمایندگی لپ تاپ سونی در شهرستان ها

تیم کارشناسی نمایندگی لپ تاپ سونی برای کاربران شهرستان نیز خدمات متنوعی را در نظر گرفته است. ما به خوبی می دانیم که بسیاری از کاربران شهرستان با مشکل نبود مرکزی معتبر و مجاز در استان و شهرستان خود روبه رو هستند، از همین رو تلاش کرده ایم با راه اندازی نمایندگی لپ تاپ سونی در شهرستان ها این بخش از نیاز آنها را مرتفع سازیم.

خدمات و سرویس های نمایندگی لپ تاپ sony در شهرستان ها در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات لپ تاپ سونی گسترده شده است و همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی ارائه می شود.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی

تعمیر انواع لپ تاپ در نمایندگی لپ تاپ سونی از سرویس های تخصصی تمامی نمایندگی ها می باشد. این مراکز با استفاده از برترین متخصصان بهترین ها را به شما ارائه می کنند. واحد تعمیرات لپ تاپ سونی به شما کمک می کند تا هرگونه اشکال پیش آمده برای لپ تاپ سونی خود را رفع کنید. انواع خدمات تعمیراتی و تعویض قطعات لپ تاپ در این مراکز انجام می شود. تمامی قطعات آسیب دیده و معیوب لپ تاپ در این مراکزبا نمونه های اورجینال جایگزین می شوند.

خدمات ارائه شده در مراکز سونی در دو بخش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ سونی عرضه می شود. بهره مندی از مدرن ترین ابزارآلات سبب شده تا فرآیند تعمیرات در نمایندگی لپ تاپ sony در بالاترین سطح کیفی ارائه شود. نصب نرم افزار های مورد نیاز کاربران، ارتقاء قطعات داخلی لپ تاپ از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این نمایندگی ها می باشد.

نمایندگی فروش لپ تاپ sony

فروش لپ تاپ های سونی یکی از خدمات اصلی نمایندگی لپ تاپ سونی را تشکیل می دهد. ما در کنار شما هستیم تا بتوانید به روزترین لپ تاپ های کمپانی محبوب سونی را تهیه کنید. با حضور در این نمایندگی ها مطمئن باشید که دستگاه اورجینالی را در قیمت ویژه و متناسب خریداری خواهید کرد. تجربه ی خریدی رضایت بخش با وجود نمایندگی فروش لپ تاپ سونی دور از تصور نیست.

نمایندگی لپ تاپ سونی در راستای حمایت از شما با دو هدف رضایت مشتریان و عرضه ی بهترین خدمات به همراهی کاربران گرامی اقدام کرده است.  حضور مشاوران  و متخصصان در این نمایندگی باعث می شود تا با کسب اطلاعات بسیار از آن ها بتوانید انتخاب هوشمندانه ای در جهت خرید محصولات مورد نظر خود داشته باشید. جدیدترین محصولات شرکت سونی  در این نمایندگی ها به فروش می رسند.

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: نمایندگی لپ تاپ SONY , نمایندگی تعمیرات سونی , نمایندگی سونی در تهران , نمایندگی سونی , تعمیرات لپ تاپ سونی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

شینه چیست

شینه از اجزای اصلی یک تابلو برق صنعتی است که وظیفه ی برق رسانی بجای کابل را در تابلو برق های صنعتی بر عهده دارد. شینه ها با ظرفیت جریان بیشتر از کلید تغذیه تجهیزات، تمام ژنراتورها، ترانسفورماتورها، سیم ها و کابل های یک نیروگاه که ولتاژ برابری دارند را به منظور جمع و پخش انرژی در آن واحد را میسر می کند.

 

انواع شینه

شینه فاز: ظرفیت الکتریکی شینه فاز نباید از 150 درصد شدت جریان نامی کلید اصلی تغذیه تابلو کمتر باشد.

شینه ارت و نول: شینه ارت و نول، ترمینالی است که برای اتصال هادی های حفاظتی شامل هادی های همبندی برای هم ولتاژ کردن و هادی های اتصال زمین عملیات پیش بینی و نصب می شود.

مقایسه شینه های مسی و آلومینیومی

  • استقامت استاتیکی آلومینیوم (به علت بزرگتر بودن سطح مقطع به ازای جریان مساوی) بیشتر از مس است.
  • تحمل دینامیکی آلومینیوم (به علت بزرگتر بودن سطح مقطع به ازای جریان مساوی) برابر با مس است.
  • ازدﻳﺎد درﺟﻪ ﺣﺮارت در اﺛﺮ ﺟﺮﻳﺎن ﻫﺎي ﻋﺒﻮري ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺟﺮﻳﺎن ﻣﺨﺼﻮص ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺗﺮ و ﺗﺒﺎدل ﺣﺮارﺗﻲ ﺑﻬﺘﺮ در آﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻮم ﻛﻤﺘﺮ اﺳﺖ.
  • آﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻮم در اﺛﺮ ﺟﺮﻗﻪ و ﺳﻮﺧﺘﻦ اﻳﺠﺎد ﺧﺎﻛﺴﺘﺮ زﻳﺎدي ﻧﻤﻲﻛﻨﺪ. اﻳﻦ ﺧﺎﻛﺴﺘﺮ ﻫﺎدي ﻧﻴﺴﺖ و ﺑﻪ ﻋﺎﻳﻖ ﻫﺎ ﺻﺪﻣﻪ ﻧﻤﻲ زﻧﺪ. ﻣﺲ در ﺑﺮاﺑﺮ ﺑﺨﺎر ﮔﻮﮔﺮد ﺑﺴﻴﺎر ﺣﺴﺎس ﺑﻮده و اﻳﺠﺎد اﻛﺴﻴﺪ ﻣﺲ ﻣﻲﻛﻨﺪ ﻛﻪ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﻫﺪاﻳﺖ کمی دارد.
  • مس در برابر بخار گوگرد بسیار حساس بوده و ایجاد اکسید مس می کند که قابلیت هدایت کمی دارد. آلومینیوم در برابر اسید کلریدریک، سولفوریک و آمونیاک با ثبات بوده اما در برابر بخار کلر جیوه حساس است. آلومینیوم اکسیداسیون سطحی دارد که لایه عایق نازکی بر روی فلز به وجود می آورد و در اثر فشار فرو رفتگی پیدا کرده و خورندگی آن در اثر الکترولیت شدید است.
  • آﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻮم در ﻣﻘﺎﺑﻞ اﺳﻴﺪ ﻛﻠﺮﻳﺪرﻳﻚ، سوﻟﻔﻮرﻳﻚ و آﻣﻮﻧﻴﺎك ﺑﺎ ﺛﺒﺎت اﺳﺖ وﻟﻲ در ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺑﺨﺎر ﻛﻠﺮ ﺟﻴﻮه ﺣﺴﺎس اﺳﺖ.
  •  آﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻮم اﻛﺴﻴﺪاﺳﻴﻮن ﺳﻄﺤﻲ دارد ﻛﻪ لایۀ ﻋﺎﻳﻘﻲ ﻧﺎزﻛﻲ ﺑﺮ روي ﻓﻠﺰ ﺑﻪ وﺟﻮد ﻣﻲآورد. در اﺛﺮ ﻓﺸﺎر ﻓﺮورﻓﺘﮕﻲ ﭘﻴﺪا ﻛﺮده و ﺧﻮرﻧﺪﮔﻲ آن در اﺛﺮ اﻟﻜﺘﺮوﻟﻴﺖ ﺷﺪﻳﺪ اﺳﺖ. اﻣﺮوزه ﻣﻌﻤﻮﻻ در ﺗﺎﺑﻠﻮﻫﺎي ﺟﺪﻳﺪ و ﻛﺎﺑﻞ ﻛﺸﻲ ﻫﺎي ﻧﻮﻳﻦ ﺑه ﺠﺎي ﺷﻴﻨﻪ و ﻛﺎﺑﻞ ﻛﺸﻲ از ﺑﺎس ﺑﺎر اﺳﺘﻔﺎده ﻣﻲ ﺷﻮد.

شینه های به کار رفته در تابلو برق صنعتی

  • شینه های مورد استفاده در تابلو اغلب از جنس مس یا آلومینیوم است که قابلیت هدایت الکتریکی و خواص مکانیکی خوبی دارند. برای شینه های مسی از استاندارد VDE0201 و برای شینه های آلومینیومی از استاندارد VDE0202 استفاده شده است.

 

  • ﺣﺪاﻛﺜﺮ ﻗﻄﺮ ﺳﻮراخ ﻫﺎي اﻳﺠﺎد ﺷﺪه در روي ﺷﻴﻨﻪ ﻧﺒﺎﻳﺪ از  ﻳﻚ ﺳﻮم عرض آن بیشتر باشد مثلاً در شینه ای به عرض 30 میلی متر حداکثر قطر سوراخ ایجاد شده 10 میلی متر خواهد بود.
  • خمکاری شینه با توجه به عرض آن باید به صورتی باشد که از حداکثر تنش خمشی مجاز شینه بیشتر نشود.
  • اتصال شینه به کلید باید در امتداد کنتاکت های کلید باشد تا از ایجاد نیروی الکترودینامیکی جلوگیری شود. این نیرو می تواند باعث لرزش و یا حتی باز شدن کنتاکت شود.
  • از هر گونه برش و سوهان کاری شینه که موجب کاهش ابعاد در محل وصل شدن به کلیدها باید خودداری شود.

 

انتخاب رنگ شینه

رنگ قرمز (فاز اول، L1 یا R)

رنگ زرد (فاز دوم، L2 یا S)

رنگ آبی (فاز سوم، L3 یا T)

شینه نول اغلب مشکی

شینه ارت، زرد و سبز

 

پانچ شينه

   برای اتصال شینه ها به یکدیگر از پانچ شینه استفاده می گردد

 

  • ·        قابلیت کار بر روی شینه های مسی تا سایز ۱۲x120 میلی متر
  • ·        سیستم رفت و برگشت جک ها به صورت هیدرولیک است.
  • ·        قابلیت ایجاد سوراخ های  6m , 8mm , 10m , 12m , 14m , l6m , 18m، بیضی و سفارشی را دارد.
  • ·        طراحی پانچ به صورت بدون خیزش جهت کارکرد آسان و مطمئن است.


:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

تعمیرات تخصصی مانیتور

مرکز تعمیرات مانیتور کلیه ی مشکلات احتمالی و عیوب ساختاری انواع مانیتورهای موجود در بازار را در سطح کیفی بالایی مرتفع می سازد. تمامی مانیتورهای CRT، LCD، LED و OLED برندهای مطرحی چون ال جی، ایسوس، سامسونگ، ایسر و دل در این مرکز قابل ترمیم و بازیابی می باشند. تکنسین های مجموعه ی تعمیر مانیتور با به کارگیری ابزارآلات فنی مدرن و سازگار با مدل مانیتور مورد نظر، ایرادات دستگاه را برطرف می نمایند.

تعمیر مانیتور

انواع خرابی مانیتور

به طور کلی مانیتور دارای قطعات سخت افزاری متعددی می باشد که خرابی هر یک می تواند روند کاری این تجهیزات را مختل سازد. خاطرنشان می نماییم که تمامی مراحل بازیابی قطعات مانیتورهای معیوب در نمایندگی تعمیرات تی وی مانیتور براساس پارامترهای استاندارد و اصولی شکل می گیرند.

تعمیر گرافیک مانیتور

عوامل و اجزاء زیادی هستند که برای نقش بستن تصاویر بر روی مانیتور، دست به دست هم می‌دهند. یکی از این اجزاء، چیپ گرافیک یا بهتر است بگوییم واحد پردازش کارت گرافیک است که زحمت پردازش تمامی تصاویر، قبل از نمایش آن‌ها بر روی مانیتور را می‌کشد. درواقع اساس کار مانیتور، نمایش تصاویر است که برای انجام چنین عملیات بزرگی نیاز است تا تک تک تصاویر از نظر پارامترهای مختلفی مورد پردازش قرار بگیرند.

بنابراین اگر چیپ گرافیکی وجود نداشت تا تصاویر را پردازش کند، هیچ یک از تصاویر بر روی مانیتور نمایش داده نمی‌شدند. درصورتی که هیچ تصویری بر روی مانیتور نمایش داده نمی‌شود، تصاویری که بر روی مانیتور نمایش داده می‌شوند بهم‌ریخته هستند، تصویر مانیتور سیاه است یا اینکه تصویر بر روی مانیتور گیر کرده است به این معناست که چیپ گرافیک آن آسیب‌دیده است و به تعمیر یا حتی تعویض نیاز دارد.

خاموش شدن خودکار صفحه نمایش

خرابی در یک یا چند فیش پشت مانیتور، می‌تواند باعث خاموش شدن خودکار آن شود که درواقع دو نوع خرابی فیش برای مانیتور ها وجود دارد؛ خرابی اتصال فیش و خرابی مادگی برد اصلی مانیتور. برای حل هر دوی این مشکلات، باید مانیتور توسط تعمیرکار مجاز و متخصص باز شود که باز کردن مانیتور توسط خودتان می تواند باعث صدمات بیشتر به آن شود.

تعمیر پورت HDMI مانیتور

پورت HDMI تنها رابطی است که هم می‌تواند صدا و هم می‌تواند تصویر را به صورت دیجیتال انتقال دهد. بنابراین انتقال تصویر و صدا به صورت هم‌زمان و باکیفیت بسیار بالا در مانیتورها را مدیون پورت HDMI هستیم. دو دلیل مهم وجود دارد که موجب از کار افتادن پورت HDMI می‌شود.

اول از همه نوسان برق و دوم اتصال کابل‌ غیراستاندارد به پورت HDMI مانیتور. بنابراین برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی برای پورت HDMI مانیتور خود باید حتماً مانیتور خود را به محافظ برق متصل کنید و از همه مهم‌تر از کابل استاندارد برای اتصال به این پورت استفاده کنید. درضمن می‌توانید با خیال راحت تعمیر یا تعویض پورت HDMI مانیتور خود را به مرکز تعمیرات مانیتور بسپارید.

تعمیر پنل مانیتور

پنل بخش اصلی مانیتور است که به تنهایی چیزی حدود 60 تا 70 درصد ارزش مانیتور را شامل می شود. اکثریت قریب به اتفاق پنل های بکاررفته در مانیتورهای امروزی بسیار آسیب پذیر هستند تا آنجا که یک ضربه کوچک می‌تواند خسارت های جبران ناپذیری به آنها وارد کند. خرابی پنل در حالت های مختلفی روی می دهد. بهم‌ریختگی رنگ ها و تصاویر، وجود نقاط رنگی روی صفحه نمایش، خط خوردگی و شکستگی پنل، قطع و وصل شدن تصویر و وجود خطوط افقی روی پنل، برخی از مهمترین خرابی‌هایی است که ممکن است برای این بخش روی دهند.

تعیین این مسئله که آیا امکان تعمیر پنل وجود دارد یا خیر بستگی به نوع اشکال پیش آمده در پنل دارد. در صورت خرابی پنل، کارشناس تعمیر تلویزیون، به بررسی پنل پرداخته و بسته به نوع اشکال پیش آمده در آن امکان یا عدم امکان تعمیر آن را مشخص می‌کند. در اغلب مواقع که مشکل پنل حاد باشد تعویض آن بسیار به صرفه تر از تعمیر خواهد بود.

 

انواع کلید اتوماتیک 

 

انواع کلید هوایی



:: برچسب‌ها: تعمیرات تخصصی مانیتور , مانیتور , تعمیر مانیتور , تعمیر برد مانیتور , تعمیر فلت مانیتور ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

همانطور که اطلاع دارید، لازمه عملکرد همه دستگاه های الکتریکی برای اجرا شدن و انجام وظیفه خاص، برق است. درصورتی که دستگاهی بتواند برق مورد نیاز همه دستگاه های الکترونیکی را هنگام قطعی برق فراهم کند و این کار را بدون وقفه انجام دهد بی شک مشکلی هنگام قطعی برق در صنایع مختلف، شرکت ها و کارخانه ها پیش نخواهد آمد. پس در نتیجه سیستم برق اضطراری راهکار شما در صورت قطعی برق است. سیستم برق اضطراری برای ساختمان یا (Emergency Power Systems) نوعی سیستم برق اضطراری است که برای تامین برق در مواقع بحرانی یا در صورت خرابی شبکه برق معمولی استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: همه چیز راجع به برق اضطراری , برق اضطراری ساختمان , نحوه عملکرد یو پی اس , سیستم برق رسانی اضطراری ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

روشن نشدن لپ تاپ سونی

روشن نشدن لپ تاپ سونی و یا هر برند دیگر اتفاق رایجی است که می تواند ریشه در اختلالات سخت افزاری و یا تداخلات نرم افزاری سیستم داشته باشد. این مشکل فارغ از نوع و برند سازنده ی دستگاه بوده و ممکن است ناگهان گریبانگیر هر کاربری شود. به نظر شما کارآمدترین راهکار مقابله با معضل روشن نشدن لپ تاپ چیست؟ اگر به این فکر می کنید که بهتر است چندین بار پاور سیستم را بفشارید باید بگوییم که راه حل مناسبی را انتخاب نکرده اید. در اکثر اوقات فشردن دوباره و دوباره ی دکمه ی پاور کاملا بی نتیجه خواهد بود.

 

 



:: برچسب‌ها: تعمیر لپ تاپ سونی , شارژر لپ تاپ سونی , LCD لپ تاپ سونی , تعمیرات لپ تاپ Sony ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

ترانس جریان تابلو برق صنعتی چیست

ترانس جریان یکی از تجهیزات پرکاربرد در زمینه ی طراحی تابلو برق های صنعتی است که نقش تبدیل جریان و جداسازی الکتریکی به منظور تسهیل اندازه گیری، حفاظت، کنترل و ایجاد جریان نسبتاً یکنواخت را دارد. در واقع ترانسفورماتور جریان، ابزاری است که بر اساس اصل القای الکترومغناطیسی جریان زیادی را در سمت اصلی به یک جریان کوچک در سمت ثانویه تبدیل می کند.

ساختار داخلی ترانسفورماتور جریان

هر ترانس جریان دارای سه ترکیب اساسی زیر است:

سیم پیچ اولیه

هسته آهنی

سیم پیچ ثانویه

انواع ترانس جریان

با توجه به کاربردهای تابلو برق های مختلف ترانس های جریان را می توان به دو دسته زیر تقسیم کرد:

ترانسفورماتور جریان برای اندازه گیری

اطلاعات فعلی شبکه برق را به دستگاه های اندازه گیری و اندازه گیری در محدوده جریان عملکرد طبیعی ارائه می دهد و

نقش تبدیل جریان و جداسازی الکتریکی را بازی می کند.

ترانس جریان حفاظت

اطلاعات جریان خطای شبکه را برای حفاظت از رله و سایر دستگاه ها در شرایط خطای شبکه فراهم می کند که راهی برای محافظت از ایمنی سیستم منبع تغذیه می باشد.ترانس های محافظتی فقط زمانی شروع به کار می کنند که جریان چندین ده برابر جریان عادی بزرگتر باشد.

ترانس های جریان Wound

این ترانس که به ترانس اولیه سیم پیچی شده نیز معروف است، دارای سیم پیچ اولیه است که در داخل ترانسفورماتور ساخته شده است که به صورت سری با هادی اندازه گیری جریان متصل می شود. ترانس های زخم عمد تا برای اندازه گیری جریان از 1 آمپر تا 100 آمپر استفاده می شوند.

ترانس جریان Toroidal

این ترانسفورماتور سیم پیچ اولیه ندارد و خطی که از طریق آن جریان در شبکه جریان می یابد از طریق یک سوراخ یا یک پنجره به ترانسفورماتور متصل می شود. مزیت اصلی این ترانس این است که ترانس دارای یک شکل متقارن است که به دلیل آن جریان نشت کمی دارد، بنابراین تداخل الکترومغناطیسی کمتری دارد.

ترانسفورماتورهای نوع میله ای

ترانس های نوع میله ای فقط سیم پیچ ثانویه دارند و رسانایی که ترانس بر روی آن سوار شده است به عنوان سیم پیچ اولیه ترانس جریان عمل خواهد کرد.

ترانس جریان دستی

این نوع ترانس جریان، ترکیبی از یک ترانس جریان و یک آمپرمتر است که هسته آهنی ترانسفورماتور جریان را می توان هنگام سفت شدن آچار باز کرد.سیمی که جریان اندازه گیری شده از آن عبور می کند می تواند بدون قطع شدن از دهانه هسته آهن عبور کند و هنگام آزاد شدن آچار هسته آهن بسته می شود.

تابلو برق صنعتی 

 تابلو سلول ریتال 

کفپوش عایق برق 

 

روش سیم کشی ترانس جریان

در سیم کشی ترانس جریان باید از اصل سری پیروی شود، یعنی سیم پیچ اولیه باید به صورت سری با مدار مورد آزمایش وصل شود و رسیم پیچ ثانویه نیز باید به همه بارهای دستگاه متصل شود. درواقع سیم پیچ اولیه باید به صورت سری با مدار مورد آزمایش وصل شود و سیم پیچ ثانویه نیز باید به همه بارهای دستگاه متصل شود.

هم چنین به منظور جلوگیری از خطای ناشی از جرقه زدن بوش ترانس جریان از نوع ستون، ترانس  جریان معمولاً در خط خروجی یا ترانس قطع کننده مدار چیده می شود. فرم سیم کشی ترانس جریان به فرم اتصال بین ترانس جریان و ابزار اندازه گیری یا رله محافظ بستگی دارد. روش سیم کشی ترانس جریان با توجه به نیاز عملیاتی باری که به آن متصل است تعیین می شود.

متداول ترین روش های سیم کشی ترانس جریان

تک فاز: هنگامی که سیم کشی تک فاز در بار سه فاز است، می توان از جریان تک فاز برای بازتاب مقدار جریان سه فاز استفاده کرد که عمدتا برای اندازه گیری مدارها استفاده می شود.

ستاره: این روش سیم کشی در سیستم های اتصال جریان بزرگ برای محافظت از اتصال کوتاه سه فاز و اتصال کوتاه دو فاز مدار استفاده می شود.

ستاره سه فاز: از سه ترانس جریان یکسان تشکیل شده است. که هر فاز دارای جریان است و هنگامی که بار سه فاز نامتعادل باشد، جریان در خط مشترک جریان خواهد داشت. در این زمان، خط مشترک را نمی توان قطع کرد، در غیر این صورت خطاهای اندازه گیری رخ می دهد.

 



:: برچسب‌ها: تابلو برق صنعتی , تابلو سلول ریتال , کفپوش عایق برق ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

لپ تاپ ها در تمامی برندها دارای باطری میباشند.باطری لپ تاپ در دو مدل اینترنال (داخلی) و اکسترنال (خارجی) میباشند که در اکثر لپ تاپ های تازه تولید شده (از حدود ۵ سال پیش) به صورت اینترنال میباشند و کاربر به آن دسترسی ندارد و جهت رفع عیوب و تعویض آن باید به مراکز مجاز تعمیرات مراجعه نمایند.

برای اینکه باطری لپ تاپ شما خراب نشود و طول عمر آن بیشتر شود به چند نکته کلیدی باید توجه داشته باشید که در ادامه به ذکر این نکات میپردازیم.

جهت پیشگیری از فاسد شدن باطری لپ تاپ باید به طور مداوم از آن استفاده نمود.

این مطلب را هم بخوانید:

هد پلاتر hp

روش افزایش عمر باطری لپ تاپ 

بعضا کاربرانی هستند که با نداشتن اطلاعات کافی باطری را بر روی لپ تاپ نصب میگذارند و با آداپتور کار میکنند که این عمل به مرور زمان باعث انباشته ماندن سلول های باطری و باد کردن و در نهایت از کار افتادن آن میشود.

جهت جلوگیری از این مشکل،باید باطری لپ تاپ حداقل در هفته ۲ بار شارژ و دشارژ گردد.البته لپ تاپ هایی که باطریشان اکسترنال میباشد یک مزیتی که نسبت به لپ تاپ های جدید (اینترنال) دارند این هست که میتوانید باطری خود را با %۵۰ شارژ خارج نموده و به کنار گذاشته و در اینصورت مدت شارژ و دشارژ به ۱ بار در ماه تغییر میکند (البته در شرایطی که از باطری به مدت طولانی نخواهید استفاده کنید)

در مورد لپ تاپ های تولید جدید باطری حساس تر و پیچیده تر میباشد و کاربران به این نکته توجه کنند که حتما در هفته ۲ بار عمل شارژ و دشارژ را انجام دهند تا باطری لپ تاپشان خراب نشود.باطری در لپ تاپ های نسل جدید از ۲ نوع لیتیوم و پلیمری هستند که در نوع پلیمری خرابی همراه با بادکردن میباشد که اگر به این مرحله برسد احتمال خرابی تاچ پد یا صدمه دیدن قاب لپ تاپ وجود دارد.پس سعی کنید به این مرحله نرسد و اگر این مورد پیش آمد حتما به مراکز مجاز تعمیرات مراجعه و باطری را در صورت موجود بودن تعویض و در غیر اینصورت خارج نمایید.

اگر باطری را تازه خریداری نمودید حتما شارژ اولیه آن که خیلی مهم میباشد را کامل انجام دهید تا طول عمر باطری نرمال باشد یعنی بعد از نصب باطری روی لپ تاپ،فرق نمیکند که (اینترنال یا اکسترنال) باشد، بار اول به مدت ۸ الی ۱۰ ساعت به طور مداوم شارژر به لپ تاپ وصل باشد و بعد از این تایم آداپتور را بکشید و لپ تاپ خود را روشن بگذارید یا استفاده نمایید تا شارژ باطری به %۵ برسد،دوباره شارژر را وصل نمایید اینبار به %۱۰۰ رسید میتوانید استفاده معمول خود را انجام دهید.

تعمیر لپ تاپ ایسوس



:: برچسب‌ها: باطری لپ تاپ , شارژر لپ تاپ , تعمیر لپ تاپ لنوو , نمایندگی تعمیرات , مرکز تعمیر لپ تاپ لنوو , تعمیرات تخصصی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

با توجه به اینکه هد پلاترها در سایز و اندازه های متفاوتی وجود دارند، به همین دلیل هد پلاتر hp نیز با توجه به سایز پرینتر می تواند اندازه متفاوتی می باشد. تفاوتی ندارد شما مایل به خرید هد پلاتر اورجینال hp از نمایندگی می باشید و یا اینکه می خواهید از سایر مراکز دیگر خرید خود را به انجام برسانید. در هر صورت، بهتر است به صورت دقیق تمام ویژگی های آن را بشناسید و بتوانید بهترین نوع و متناسب ترین مورد را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید. 

انواع هد پلاتر hp 

آنچه در ادامه برای انواع پرینترها ذکر خواهیم نمود، علاوه بر معرفی آن ها، شامل ویژگی های هر یک از آن ها نیز خواهد بود. همچنین در زیر هر یک از توضیحات ارائه شده ، لینک خرید هریک را قرار خواهیم داد تا بتوانید به راحتی خرید خود را به انجام برسایند. 

این نوع از هد پلاتر مخصوص عکس می باشد. این نوع از پلاتر برای عکس ها مناسب نیست و به همین دلیل بیشتر برای ترسیم نقشه ها به کار می رود. سایز این نوع پلاتر بزرگ بوده و به همین دلیل می توانید با استفاده از این نوع پلاتر، کاغذهای بزرگتر از سایز A3 را پرینت بگیرید و همچنین تمامی نقشه های خود را به راحتی پرینت بگیرید. این نوع از پلاترها قابل اتصال به کامپیوتر می باشند و به همین دلیل نقشه های موجود خود را پس از تهیه نمودن، می توانید به راحتی پرینت بگیرید. 

قسمت های مختلف هد پلاتر

–  بدنه

– سطح ریل عرضی

– ریل طولی

– مکانیزم تقلیل دهنده

– مکانیزم انتقال به ریل عرضی و قلم ثابت

– محرک‌های قدرت

– سیستم کنترل سخت افزار و نرم افزار مربوطه 

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نوع از هدپلاترها را می توان مکانیزم خاص آن برای پر نمودن جوهر در آن به داخل هد تزریق می شود و همین مسئله موجب دوام و ثبات کیفیت چاپ از ابتدا تا انتهای آن می شود. به همین دلیل نگرانی در این رابطه برای خریداران و کاربران وجود نخواهد داشت. البته همین کیفیت موجب شده است که عمر کارتریج های این نوع، بالاتر باشد و تبع آن هزینه چاپ گرافیکی و همچنین بارکد آن به دلیل فرسایش سریع هد پلاتر بالاتر خواهد بود. 

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

رفع مشکل ریستارت شدن گوشی شیائومی

از دیگر انواع هد پلاتر hp می توان این مورد را نام برد. پلاترها را می توان از نظر کاغذهای مورد استفاده  به دو دسته تقسیم نمود. یکی از انواع کاغذهایی که برای این نوع استفاده می شود، کاغذهای  الکترو استاتیک می باشد و نوع دیگر را می توان هدپلاترهایی دانست که از کاغذ معمولی استفاده می نمایند. قسمت کنترل هدپلاترها از سه بخش تشکیل می شود. 

1. بخش تغذیه انرژی برق

2. بخش هدایت موتورها

3. بخش موتورها 

تعمیر پلاتر اچ پی 

 



:: برچسب‌ها: تعمیر پلاتر اچ پی , خرای پلاتر , قطعات پلاتر ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

ریستارت شدن گوشی شیائومی

از آن جا که ری استارت شدن یکی از پر رواج ترین اتفاقاتی است که کاربران گوشی های شیائومی با آن مواجه می شوند ما در این مقاله می خواهیم این مسئله ی ریستارت شدن گوشی شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم و به سوالاتی چون: چگونه مشکل هنگی این دستگاه را از بین ببریم و این که چه دلایلی باعث بروز این اتفاق می شود، پاسخ دهیم. همان گونه که می دانید در چند سال اخیر گوشی های شیائومی در دسته ر طرفدار ترین گوشی های دنیا تبدیل شده است و مسلما به نسبت افزایش فروش، خرابی آن ها هم افزایش می یابد، اما این نکته را نباید فراموش کرد که این اتفاق ممکن است برای هر گوشی با هر برندی بیوفتد. پس از شما هم از دارندگان گوشی های شیائومی می باشید مطالعه این مقاله برایتان خالی از لطف نیست. 

برای تعمیرات گوشی شیائومی خود می توانید به نمایندگی تعمیرات شیائومی مراجعه کنید. 

راه حل های رفع مشکل هنگ کردن و ریستارت شدن

در بالاتر بیان کرده ایم که اکثریت گوشی های اندرویدی با مشکلات و ایراداتی نظیر هنگ کردن، ریستارت شدن مواجه می شوند که از مهم ترین موردی که منجر به این اتفاق می شود، مربوط به حجم اطلاعات درون دستگاه می باشد چرا که بعضی از اوقات مقدار اطلاعات درون دستگاه با حافظه دستگاه همخوانی ندارد و یا این که حافظه ی دستگاه برای اطلاعات ذخیره شده بر روی آن کافی نیست. پیش از انجام هر کاری برای رفع این مشکل می توانید حافظه دستگاهتان را سبک کنید و تا حد لازم از اطلاعات درون آن بکاهید. اگر بعد از انجام این کار مشکلتان بر طرف نشد مراحل بعدی را امتحان کنید. 

از طریق تنظیمات Developer option مشکل خود را حل کنید.

این مطلب را هم بخوانید:

موارد استفاده از گان جراح

گوشی خود را ری استارت کنید.

حافظه پنهان یا کش دستگاه خود را پاک کنید.

در نهایت دستگاه را بازگشت به کارخانه کنید.

اگر یک دفعه گوشی شیائومی شما هنگ کرد و یا ریستارت شده می توانید مراحل بالا را امتحان کنید. 

تنظیمات DEVELOPER OPTION 

برای قدم اول در منوی تنظیمات وارد بخش animation scale transtition شوید و آن را بر روی آپشن off قرار دهید که با انجام این کار دیگر انیمیشن ها اجرا نمی شوند و فشار وارد شده از روی سی پی یو کمتر می شود. در قدم دوم گزینه animation duration را بر روی آف قرار دهید که با انجام این کار انیمیشن ها، حجمی از دستگاه را اشغال نمی کنند و در بیشتر موارد با انجام این کار مشکل دستگاهتان حل می شود. در کل باید بگوئیم اگر این دو گزینه را بر روی حالت آف قرار دهید، به افزایش سرعت دستگاهتان کمک کرده اند و در این صورت برنامه ها با سرعت بیشتری پردازش می شوند. 

گوشی خود را ری استارت کنید

از بهترین روش هایی که بیش از 70 درصد مشکلات نرم افزاری را بر طرف می کند، که ری استارت شدن و هنگی هم از این دسته مشکلات می باشد. زمانی که با مشکلات این چنینی مواجه شدید می توانید با انجام ری استارت در اکثریت مواقع آن را بر طرف کنید اما اگر با انجام این کار هم مشکلتان بر طرف نشد به یک مرکز معتبر برای انجام تعمیرات مراجعه کنید تا مشکل دستگاهتان توسط تکنسین های متخصص بر طرف شود. 

پاک کردن حافظه پنهان

برای پاک کردن حافظه پنهان خود این مراحل را باید طی کنید:

دستگاه را خاموش کرده و آن را بر روی حالت بازیابی قرار دهید.

از طریق کلید پاور و دکمه های ولوم دستگاه را ریست کنید.

گزینه کش و بله را انتخاب کنید.

اگر بعد از انجام مراحل بالا باز هم مشکل دستگاهتان بر طرف نشد آخرین کار یعنی ریست کردن دستگاه را امتحان کنید.

نحوه ریست فکتوری کردن گوشی شیائومی

دقت کنید که ریست کردن، آخرین راه برای رفع مشکل ریستارت شدن گوشی شیائومی می باشد و بعد از انجام این کار کل حافظه دستگاه شما به یک باره پاک می شود اما برای این که این مسئله یعنی از بین رفتن اطلاعاتتان اتفاق نیوفتد پیش از انجام عمل ریست فکتوری از آن بک آپ بگیرید و بعد اقدام به ریست کردن کنید همچنین برای انجام ریست باید مراحل زیر را طی کنید.

 

تعمیر گوشی شیائومی

 



:: برچسب‌ها: ریست گوشی , نمایندگی شیائومی , تعمیر گوشی , حافظه پنهان گوشی , اندروید گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر تلویزیون پاناسونیک باید به بررسی کامل تلویزیون، عیب یابی تخصصی، تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، تعمیر اسپیکر، ترمیم و تعویض پاور، تعمیر برد تی کان، تعمیر بک لایت، تعمیر تیونر و تعمیرات تلویزیون در محل اشاره کرد.

 این خدمات توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی به مشتری های عزیز ارائه می شوند که از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارند.

تعمیر تلویزیون در نمایندگی مجاز پاناسونیک به صورتی انجام می شود که شما کاربران گرامی بتوانید با خیالی آسوده مجددا بدون هیچ ایرادی از این دستگاه استفاده کنید. 

تعمیر برد پاور تلویزیون پاناسونیک

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون علاوه‌بر خرابی مین برد، خرابی برد پاور این دستگاه است؛ البته خرابی برد پاور نشانه‌های دیگری هم مانند: دیر روشن شدن تلویزیون، چشمک زدن چراغ پاور و روشن نشدن تلویزیون و متوقف شدن تلویزیون بر روی چراغ پاور را نیز به همراه دارد. به برد پاور تلویزیون، منبع تغذیه هم گفته می‌شود که وظیفه تامین برق مورد نیاز برای روشن شدن تلویزیون را برعهده دارد. به گونه‌ای که برق شهری را دریافت کرده و به برق مورد نیاز برای اجزاء و قطعات تلویزیون تبدیل می‌کند. 

با این وجود امکان دارد که این قطعه با نوسانات برق روبه‌رو شده و دچار آسیب‌دیدگی شود. البته جای نگرانی نیست چراکه یکی دیگر از تخصص‌های تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک، تعمیر منبع تغذیه تلویزیون پاناسونیک است. از این‌رو درصورتی که با مشکلات مذکور در این دستگاه روبه‌رو شدید با نمایندگی تلویزیون پاناسونیک تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت تعمیرات تخصصی این دستگاه به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند. 

این مطلب را هم بخوانید:

پی ال سی فشرده PLC Compact

تعمیر برد تیکان تلویزیون پاناسونیک

چرا تصویر تلویزیون دوتایی شده است؟ دلیل سفید شدن تصویر تلویزیون چیست؟ علت افتادن یکسری خطوط عمودی و افقی بر روی تصویر تلویزیون چیست؟ پاسخ تمامی این سوالات در خرابی برد تیکان تلویزیون پاناسونیک است اما برد تیکان چیست و نقش آن در تلویزیون چیست؟ درواقع برد تیکان وظیفه پردازش اطلاعات تصویر مانند: بررسی سیگنال تصویر، بررسی سطح روشنایی تصویر و … را برعهده دارد. 

این قطعه تصویر را از مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون دریافت کرده، پردازش‌های نهایی را بر روی آن انجام می‌دهد و سپس تصویر را به فلت COF که نمایش دهنده تصویر بر روی نمایشگر تلویزیون است انتقال می‌دهد. مهم‌ترین دلیلی که موجب می‌شود برد تیکان تلویزیون شما خراب شود و به این روز بیافتد، آبخوردگی تلویزیون است. منظور از آبخوردگی تلویزیون حتماً ریختن یک لیوان آب بر روی آن نیست حتی کوچیکترین میزان رطوبت برای خرابی برد تیکان کافیست. برای مثال اسپری کردن مایع تمیز‌کننده به صورت مستقیم بر روی ال سی دی تلویزیون موجب آبخوردگی برد تیکان این دستگاه و خرابی آن می‌شود. 

نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

 



:: برچسب‌ها: تعمیرات لوازم خانگی , ال سی دی تلویزیون , برد تیکان تلویزیون , تعمیر منبع تغذیه تلویزیون , تعویض پنل ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

آیا آیفون اپل شما اخیرا دچار مشکل شده و درست کار نمی کند؟ در این صورت می توانید با مطالعه ادامه این مطلب، نکات کاربردی و جالبی را در مورد تعمیر گوشی اپل به دست آورید. موبایل اپل به جرات جزء پرطرفدارترین گوشی های هوشمند است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. این محصول در مدل های مختلف تولید شده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. علی رغم کیفیت مطلوب ساختاری و نرم افزاری، iphone هم ممکن است تحت تاثیر عواملی، دچار ایراداتی شده و نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشد. 

ممکن است دوربین کار نکند، ال سی دی بشکند، برنامه ها باز نشوند و یا دهها مورد دیگر … . تعمیر گوشی اپل نیاز به مهارت بالایی دارد و تعمیرکار باید به صورت ویژه در این زمینه دوره دیده باشد. چرا که گوشی های این برند به ویژه از نظر نرم افزاری، دارای تفاوت های بسیاری با محصولات اندرویدی هستند. در ادامه مطلب پیش رو، نکاتی را راجع به روند کلی تعمیرات آیفون و نحوه ترمیم قطعات این دستگاه مطالعه می کنید. اما توصیه می کنیم برای اطمینان از ترمیم بی نقص گوشی apple خود، عیب یابی و تعمیرات آن را به تعمیرکاران مجرب و دوره دیده محول کنید.

آیفون های اپل محصولات بسیار گران قیمت و با کیفیتی هستند، اما این موضوع بدان معنا نیست که این دسته از گوشی های موبایل هیچوقت دچار خرابی یا دیگر مشکلات سخت افزاری نشوند. متاسفانه زمانی که یک آیفون خراب شود، تعمیر آن به دردسری بزرگ تبدیل خواهد شد چرا که اولا باید گوشی به دست تعمیرکار مجربی سپرده شود، ثانیا هزینه گزافی برای تعمیرات آیفون اپل پرداخت گردد و ثالثا چند روز منتظر تعمیر آیفون خود باشیم!

این مطلب را هم بخوانید:

قطعی صدای تلویزیون

اما تصور کنید که با یک راه حل ساده هر سه مشکل اصلی نام برده شده قابل رفع باشند. با سرویس تعمیرات آیفون و گوشی موبایل شرکت موبایل کمک دقیقا این سه معضل از بین خواهند رفت. موبایل کمک سعی می‌کند با بکارگیری تعمیرکاران مجرب و گارانتی عملکرد آن‌ها بهترین سرویس ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

از سرویس های بسیار تخصصی در نمایندگی اپل ، تعمیرات موبایل آیفون اپل است. موبایل آیفون به دلیل کیفیت بالا و ساختار خاص خود در ایران طرفداران زیادی دارد. از این رو اگر برای موبایل اپل مشکلی پیش آید نیاز به یک مرکز مطمئن برای تعمیرات موبایل آیفون ضروری است. به دلیل وجود بسیاری از مراکز نامعتبر، یافتن مکانی که تعمیرات اپل را به صورت تخصصی انجام دهد بسیار ضروری است. از این رو نمایندگی تعمیر آیفون با ارائه خدمات منحصر به فرد به شما عزیزان خیال شما را در مورد تعمیر موبایل آیفون و دیگر محصولات اپل راحت کرده است. 

تعمیر سخت افزاری آیفون اپل

تعمیر سخت افزاری آیفون اپل شامل تعمیر و ترمیم قطعات مختلف این دستگاه می باشد. ایفون متشکل از برد، ال سی دی، اسپیکر، دوربین، پردازنده، رم، باتری، مدار شارژ و چندین قطعه الکترونیکی می باشد. در صورتی که هر یک از این قطعات دچار مشکل و نقص فنی شوند، تعمیر سخت افزاری آیفون انجام می شود. در این زمینه تعمیر برد، تعویض Touch و  LCD  شکسته، تعمیر سوکت شارژ ، تعمیر آی سی تغذیه، تعویض اسپیکر، تعمیر پردازنده، تعویض باتری، رفع مشکل شارژ نشدن آیفون و تعمیر کلید هوم قابل ذکر می باشند. تعمیر سخت افزاری مستلزم باز کردن قاب گوشی و جدا کردن قطعات مختلف دستگاه می باشد. 

تعمیر نرم افزاری آیفون اپل

برخی از مشکلات آیفون مربوطه به بخش نرم افزاری دستگاه می باشد که تنها از طریق اقدامات نرم افزاری انجام می شود. رفع مشکلات وای فای، رفع مشکل کند شدن سیستم، آپدیت نرم افزارهای آیفون، بازیابی اطلاعات، نصب برنامه های کاربردی، ویروس کشی، فلش کردن آیفون، قفل شبکه، بوت کردن سیستم و ری استور کردن آیفون از مهمترین تعمیرات نرم افزاری گوشی آیفون اپل می باشند. برخی از اقدامات نرم افزاری که برای رفع مشکل آیفون به کار گرفته می شود، تخصصی بوده و کاربر نمی تواند شخصاً اقدام به این کار کند. بدین منظور تعمیرات نرم افزاری نیز توسط کارشناسان خبره انجام می شود. 

  • برخی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات گوشی اپل
  • تعمیر آسیب‌های ناشی از ضربه و افتادن گوشی اپل
  • تعویض باطری و AC Adapter
  • تعویض Touch و  LCD  شکسته
  • تعمیرات تخصصی برد گوشی اپل
  • تعمیر Wi-fi
  • تعمیر مشکلات مربوط به عدم آنتن‌دهی گوشی اپل
  • تعمیر سوکت شارژ گوشی اپل
  • تعمیر مشکلات مربوط به افت عملکرد یا خرابی کامل دکمه Home
  • تعمیر سوکت هدفون گوشی اپل
  • تمام خدمات سخت افزاری قابل ارائه برای گوشی اپل
  • آپدیت نرم افزار گوشی اپل به نسخه‌های بالاتر
  • آنلاک نرم افزاری و سخت افزاری
  • نصب برنامه‌های کاربردی بر روی گوشی
  • فعال و اکتیو کردن گوشی اپل
  • تعمیرات سخت افزاری آیفون
  • ری استور کردن گوشی اپل
  • تعویض قطعات گوشی اپل
  • تعمیر آسیب‌های وارده ناشی از آب خوردگی

 

تعمیر گوشی اپل

 



:: برچسب‌ها: تعمیرات تخصصی , محصولات اندرویدی , نمایندگی تعمیر آیفون , تعمیر برد , تعمیر سوکت شارژ , تعمیر آی سی تغذیه ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

این نوع پی ال سی دارای تعداد ماژول های محدود و ثابت هستند. به همین دلیل به آن های پی ال سی های ثابت هم گفته می شود. این نوع پی ال سی تنها دارای پردازنده مرکزی (CPU)، منبع تغذیه، خروجی و ماژول های ارتباطی هستند.

پی ال سی ماژولار
این نوع پی ال سی قابلیت افزودن و یا کم کردن ماژول را دارد. نحوه اتصال ماژول به بسته به نوع پی ال سی، ماژول به صورت چندین قطعه روی یک شاسی یا بدنه، قفسه و یا باس قرار می گیرد. از این رو به این پی ال سی Rack-mounted نیز می گویند.

تعداد ورودی و خروجی این ابزار ماژولار به سفارش و انتخاب شما بستگی دارد. به طور کلی پی ال سی های زیمنس در دو خانواده زیر تولید می شود:

SIMATIC-S5: این سیستم ها بر پایه DOS کار می کنند.
SIMATIC-S7: این سیستم بر پایه ویندوز کار می کنند.



:: برچسب‌ها: پی ال سی , زیمنس , plc ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

اگر به دنبال خدمات مشاوره ای هستید، مرکز مشاوره بینا بهترین مرکزی است که می توانید به آن مراجعه کنید. مرکز مشاوره بینا با سابقه چندین ساله آماده ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناسی به مراجعه کنندگان محترم است. مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در شرق تهران با مجوز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره فعالیت می کند و کلیه فعالیت های این مرکز تحت نظر بهترین روانشناسان و روانپزشکان است. به همین دلیل باید گفت که اگر به دنبال بهترین مرکز و مشاوره و خدمات روانشناسی در تهران می گردید مرکز مشاوره بینا می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. همه ما در موقعیت های مختلف زندگی مان به مشاوره نیاز داریم. نقش یک مشاور متخصص و با سواد در موفقیت ما انکار ناپذیر است. ممکن است موقعیت های مختلفی نظیر ازدواج، ‌انتخاب رشته، مشاوره تحصیلی و یا مشکلات خانوادگی برای همه ما پیش بیاید. در چنین موقعیت هایی است که نقش مشاور مجرب به خوبی مشخص می شود. دیدگاه سنتی که در گذشته وجود داشت این بود که زمانی که افراد به مشکلی برخورد می کردند و به مشورت نیاز داشتند، فقط به بزرگترهایشان مراجعه می کردند. گاهی این مشاوره ها غلط از آب در می آمد و آن شخص به موفقیت نمی رسید. اما امروزه قضیه با گذشته کاملا فرق کرده است. مشاوران خبره و مجرب بهترین کلینیک روانشناسی در تهران با استفاده از دقیق ترین و به روز ترین روش های علمی مشکلات شما را ریشه یابی می کنند و به شما کمک می کنند تا بتوانید از پس آن ها بر بیایید. این مشکلات ممکن است خانوادگی و یا شخصی باشد و یا مربوط به محل کار یا مدرسه و دانشگاه شما باشد. نکته دیگری که همه ما با آن مواجه ایم این است که در یک سال گذشته و پس از به وجود آمدن بیماری کرونا، رفت و آمد و مراجعه حضوری بسیار سخت تر شده است. افرادی که بیماری های زمینه ای دارند و یا در خانه شان همراه با افراد سالمند زندگی می کنند،‌ به دلیل ترس از ویروس کرونا نمی خواهند مراجعه حضوری داشته باشند. در چنین شرایطی مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در شرق تهران نیز تمهیدات بسیار خوبی را برای این موضوع در نظر گرفته است. مشاوره های تلفنی و مشاوره های روانشناسی آنلاین جزو خدمات کلینیک روانشناسی بینا است. به همین دلیل است که می گوییم اگر به دنبال بهترین مرکز و مشاوره در تهران برای مشاوره می گردید، حتی یک لحظه هم تردید نکنید و مرکز مشاوره بینا را برای خدمات مشاوره ای خودتان انتخاب کنید. مشاوران بهترین کلینیک روانشناسی تهران با آرامش کامل و به دور از هیاهو و شلوغی به صحبت های شما گوش می دهند و بهترین پیشنهادها را برای حل مشکلات تان به شما می کنند. مشاوره ازدواج، مشاوره تحصیلی، ‌مشاوره جنسی، مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره کودکان و نوجوانان از جمله خدماتی است که می توانید در این مرکز دریافت کنید. بنابراین اگر نیاز به مشاوره و یا مراجعه به روانشناس دارید فرصت را غنیمت بشمرید و در اسرع وقت با مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی بینا در شرق تهران تا در کنار شما بتوانیم از پس مشکلات بر بیاییم.

 



:: برچسب‌ها: مطب روانشناس در شرق تهران , روانشناس در شرق تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

امروزه خاطرات ناشی از آتش سوزی و خسارات و تلفات آن بر هیچکس پوشیده نیست. هر ساله اتفاقات ناشی از حریق خسارات جانی و مالی زیادی در سراسر دنیا به بار می آورد. با استفاده از سیستم اعلام حریق و اطفای حریق می توان از بروز و افزایش آتش سوزی جلوگیری کرد و خسارات ناشی از آنرا را کاهش داد. همچنین با استفاده از سیستم اطفای حریق می توان در صورت بروز حریق اقدامات اولیه را در سریع ترین زمان ممکن را انجام داد و خسارت و تلفات را حد ممکن به حداقل رساند. شرکت سایان به عنوان یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده انواع تجهیزات سیستم اعلام حریق می باشد.

سیستم اعلام حریق سایان یک برند معتبر ایرانی است که تمامی تجهیزات اعلام حریق را با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب با توجه به اهمیت حفظ و حراست از جان و دارایی ها در مقابل آتش سوزی، پوشش داده است.

محصولات اعلام حریق سایان بسیار متنوع، با کیفیت بالا، طراحی بسیار دقیق و کاربرپسند و با قیمت مناسبتری نسبت به نمونه های خارجی ارائه می شوند. شرکت سایان دارای نشان استاندارد و تاییدیه آتش نشانی و دیگر استاندارهای بین المللی و اروپایی برای محصولات خود می باشد. از جمله محصولات سایان می توان به

دتکتور دودی سایان
دتکتور حرارتی سایان
دتکتور گازی حرارتی
شاسی اعلام حریق سایان
آژیر اعلام حریق سایان
پنل اعلام حریق سایان اشاره کرد.
سیستم اعلام حریق مجموعه ای از قطعات الکترونیکی هستند که وظیفه اصلی آن آشکار سازی حریق می باشد. معمولا از این تجهیزات در اماکن مسکونی، تجاری ،صنعتی و عموی برای پیشگیری و اعلام وقوع حریق استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: دتکتور دودی سایان , دتکتور حرارتی سایان , شاسی اعلام حریق سایان , سیستم اعلام حریق , سایان , اعلام حریق سایان , ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

گان چیست و چه کاربردی دارد ؟ 

ما به طور کلی دو نوع گان داریم: گان های یکبار مصرف و گان های چندبار مصرف

انواع گان ها 

گان یکبار مصرف:

مزیتی که این گان ها دارند این است که بسیار سبک هستند و پوشیدن این گان ها برای جراح خیلی راحت است. و این گان ها با اتیلت اکساید یا گاما استریل شده و بدون بافت هستند. و از آ« جایی که یکبار مصرف هستند پس از استفاده  دور انداخته می شوند. مسئله ای که وجود دارد این است که این گان ها تاریخ انقضاء دارند و اگر 2هفته از تولید آن ا بگذرد دیگر قابل استفاده نیستند. 

گان های چند بار مصرف:

این گان ها در مقابل گان های چندبار مصرف هستند و هر بار که پزشک و کادر اتاق عمل از این گان ها  استفاده میکنند، این گان ها دوباره شست‌وشوی داده می شوند و استریل می شوند و دوباره مورد استفاده قرار می گیرند. این گان ها معمولاً از جنس پنبه یا پلی استر می باشند. وجود تار و پود در پارچه ای که به عنوان پارچه ی  گان استفاده می شود خیلی مناسب نیست. زیرا در بین تار و پود ها فضایی به وجود می آید که امکان حضور و رشد میکروارگانیسم ها وجود دارد. پس بهتر است که بافت پارچه گان به صورت تار و پود نباشد. 

در تهیه ی  گان ها باید به یک سری از مسائل توجه شود: 

مورد اول راحتی گان است. چون ممکن است یک پزشک ساعت ها در اتاق عمل مشغول به جراحی باشد و در نتیجه راحتی و سبک بودن آن گان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مورد بعدی این است که هوا باید از گان عبور کند چون کادر اتاق عمل ساعت های زیادی را از گان استفاده میکنند و اگر گان توانایی انتقال هوا را نداشته باشد باعث میشو افراد عرق کنند و حس نا خوشایندی داشته باشند. از طرفی میزان آلودگی زیست محیطی گان ها باید حتماً بررسی شود چون روزانه تعداد زیادی از گان های یکبار مصرف استفاده می شود و دور انداخته می شود. پس باید مراقب  بود تا خطرات جدی محیط زیستی به همراه نداشته باشد. مسئله مهمی که درباره گان ها وجود دارد میزان نفوذ میکروارگانیسم به گان است. گان ها از نظر هزینه ای که برای تولید و استریل کردن آن ها می شود باید بررسی شوند چون روزانه تعداد زیادی گان استفاده می شود و نباید هزینه خیلی زیادی برای بیمارستان و مراکز بهداشتی داشته باشد. 

این مطلب را هم حتما بخوانید:

خاموش شدن تلویزیون های ال جی به دلایل مختلفی

رنگ گان ها 

در اوایل گان ها را به رنگ سفید می ساختند. و از آن جایی که فضای اتاق عمل هم سفید بود این امر باعث اذیت شدن چشم های کادر اتاق عمل می شد. و برای همین تصمیم گرفتند گان های اتاق عمل را با رنگ های دیگری بسازند که امروزه گان ها به رنگ های سبز، خاکستری روشن و آبی روشن دیده می شوند. در کل رنگ گان موضوع مهمی است چون بینایی و دید پزشک را تخت تأثیر قرار می دهد. مثلاً رنگ های سبز و آبی دید جراح را تقویت می کند. پس همه افراد حاضر در اتاق عمل باید گان های استریل با رنگ های مشخص را بپوشند تا افراد استریل از غیر استریل مشخص شود. 

چند نکته درباره گان ها 

گان ها در پک های جراحی که در اتاق عمل وجود دارد هستند. این پک ها تا 3 سال تاریخ مصرف دارند و اگر جراح متوجه شدی که یک پک قبلاً باز شده یا پاره شده اصلاً نباید از آن پک استفاده کند. باید علاوه بر گان هایی که در پک هستند یک سری گان به صورت جداگانه وجود داشته باشد که اگر یکی از گان های درون پک قبل از استفاه غیر استریل شد گان اضافی وجود داشته باشد.  نکته دیگری که در انتخاب گان وجود دارد این است که گان ها باید در مقابل شست‌وشوی روزانه و با مواد شیمیایی قوی مقاومت بالایی داشته باشند و خراب نشوند و رنگ خود را از دست ندهند. در واقع گان های جراحی باید ضد آب ژاول باشند. 

نحوه پوشیدن گان در اتاق عمل 

نحوه پوشیدن گان بسیار مهم است. چون اگر گان درست پوشیده نشود ممکن است استریل بودن آن از دست برود و غیراستریل شود و مجبور شویم از گان دیگری استفاده کنیم. زمانی که پک جراحی را باز می کنیم با به صورت زیر عمل کنیم:

1.گان را از قسمت داخلی گردن بلند می‌کنیم و بالا نگه می داریم.

2. زمانی که گان را بالا نگه داشته ایم نباید خیلی در هوا تکان دهیم.

3.دست ها را داخل آستین های گان می بریم و آن را می پوشیم.

4.و در آخر افراد حاضر در اتاق عمل بند گان را از پشت برای ما می بندند.

گان های جراحی سایز ها و انواع مختلفی دارند. 

  • اولین نوع گان جراح یکبار مصرف استریل ساده است. که جنس آن از نوع اس.ام.اس است.
  • نوع دوم گان جراح تقویت شده استریل است. که جنس آن از نوع اس.ام.اس است و با پلی اتیلن تقویت شده است.
  • نوع سوم گان جراح تقویت شده جاذب که جنس آن اس.ام.اس است و پارچه 3 لایه  جاذب خون و آب است.
  • نوع چهارم گان جراح تقویت شده جلو و آستین استریل است. که جنس آن اس.ام.اس و پارچه 3 لایه جاذب آب و خون است.

کیفیت گانی که انتخاب میکنیم به نوع عمل جراحی مربوط است.

به طور کلی گان باید سه ویژگی اصلی سبکی بودن و استفاده راحت و استریل بودن را داشته باشد تا هم برای پزشک و کادر درمان راحتی  و هم سلامتی و عدم آلودگی را برای بیمار به دنبال داشته باشد.

 

موارد مشابه :

گان جراح اسپان باند

گان جراح آبی رنگ

گان جراح با کیفیت

 



:: برچسب‌ها: استریل,نحوه پوشیدن گان,رنگ گان,گان یکبار مصرف ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

بست کمربندی پلاستیکی
پلاستیک تهیه شده از جنس پلی آمید می باشد و به دلیل حساسیت بالای این جنس (پلی آمید) به شرایط محیطی حساس می باشند و بسیار تاثیر پذیرند.

معمولا به دلیل حساس بودن آن ها را در محیط های خشک و خنک انبار می کنند.

این بست‌ها را در کیسه‌های خلاء دسته‌بندی کرده تا قبل از استفاده‌کردن از آن‌ها درون همان پلاستیک ها می باشند.

لازم به ذکر است که بگوییم بهترین زمان برای استفاده کردن از بست‌کمربندی تا 30 روز پس از باز کردن کیسه ها می باشد.

نوع پلاستیکی برای استفاده در مصارف عمومی، اما محیطهای بسته و به دور از آفتاب مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع بست‌ها در مقابل اشعه ماوراء‌بنفش مقاوم نبوده و در اثر تابش طولانی مدت اشعه خورشید دچار پوسیدگی میشوند.

بست کمربندی پلاستیکی عمدتا دارای رنگ طبیعی پلی آمید ۶۶ یعنی متمایل به رنگ سفید می باشد.

اما رنگ های دیگر نیز بنا به درخواست قابل ارائه است.هرچند ممکن است نصب بست‌کمربندی به نظر آسان برسد،

اما انجام این کار با دست خالی می تواند منجر به فشار زیاد و غیر استاندارد روی سیم و کابل شود.

و همچنین بدنه و نوک بست‌کمربندی به دست فرد نصب کننده آسیب وارد کند.

به همین علت ابزارهای حرفه ای جهت نصب انواع بست کمربندی می تواند به نصب مناسب و راحت بست‌کمربندی کمک کند.

و همچنین از نصب با فشار بیش از حد بست به سیم، کابل، لوله، یا شیلنگ جلوگیری کند.

 



:: برچسب‌ها: بست کمربندی پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

چرا تلویزیون سونی صدا ندارد

صرف نظر از کیفیت بی نظیر تلویزیون های سونی، این امکان همیشه وجود دارد که اختلال های کوچک و بزرگ به دلایل گوناگون برای این دستگاه اتفاق بیفتد. علت اصلی اینکه چرا تلویزیون سونی صدا ندارد، مشکل سخت افزاری است. برد مین تلویزیون در پخش صدای تلویزیون موثر است. هر گونه اختلال در این قطعه می تواند علت این باشد که تلویزیون سونی صدا ندارد. در واقع درصورت عملکرد ناقص این قطعه این مشکل به وجود می آید. خرابی بلند گو هم در عدم پخش صدای تلویزیون سونی موثر است.

علل اولیه که تلویزیون سونی صدا ندارد

در این صورت برای حل این مشکل که تلویزیون سونی صدا ندارد، بلندگوها باید تعویض شوند . البته این امر وقت زیادی نمی برد، هرچند حساسیت های خود را دارد. در هر صورت هر دلیلی که باعث شود تلویزیون سونی صدا نداشته باشد، برای تعمیر آن لازم است از یک متخصص مجرب و زبده کمک بگیرید.

میزان صدا در حالت صفر است.

دکمه ‎‎را ناخودآگاه فشرده اید.

بلند گوهای تلویزیون فعال نیستند؛ دکمه ACTION MENU را فشار دهید، سپس بلندگوی تلویزیون را انتخاب و فعال کنید.

اگر صدا فقط روی سیستم صوتی تنظیم شود، بلندگوهای تلویزیون فقط آواهای کلیدی یا صداهای سیستم را پخش می‌کنند.

اگر قطعی صدا مربوط به مشکلات مهم تری نباشد، ممکن است با تعویض سوکت audio و video این مشکل برطر ف گردد.

مشکل صدا hdmi

یکی از حالت های صدا نداشتن تلویزیون سونی، مربوط به زمانی است که از کابل hdmi برای اتصال دستگاه هایی مثل ویدئو پروژکتور به تلویزیون استفاده کرده اید و صدا وصل نشده است. معمولا این وضعیت ناشی از به هم ریختن تنظیمات دستگاه جانبی است و با اصلاح تنظیمات برطرف می شود. مثلا اگر تنظیمات(sound setting)  را در لپ تاپ اصلاح کنید، مشکل صدای hdmi هم برطرف می شود. اگر مساله با این کار حل نشد، ممکن است پورت HDMI تلویزیون آسیب دیده باشد یا کابل ایراد داشته باشد. در این صورت نیاز به تعمیر HDMI تلویزیون سونی یا تعویض این بخش می باشد.

علت صدای خش خش تلویزیون سونی

صدا نداشتن تلویزیون سونی گاهی حالت خفیف تری دارد. مثلا گاهی صدای تلویزیون کاملا قطع نشده و با خش خش همراه است. در این حالت یک نویز با صدای اصلی تلویزیون همراه می شود و معمولا با تغییر اکولایزر و فرکانس صدای تلویزیون تغییر می کند. اگر گزینه BASS را زیاد کنید صدا بم تر شده و نویز هم افزایش پیدا می کند.

 یکی از دلایل صدای خش خش تلویزیون سونی، خرابی بلندگوهاست. البته تلویزیون های سونی دارای بلندگوهای بسیار با کیفیتی هستند و این مشکل به ندرت در آنها دیده می شود. گاهی هم ممکن است دیافراگم یا فوم بلندگو آسیب دیده باشد و موجب ایجاد نویز و خش خش در صدای تلویزیون شود. با ترمیم بلندگو و اجزاء آن مشکل هم برطرف می شود.

ترفندهای رفع مشکل صدا نداشتن تلویزیون سونی

آیا تا بحال با مشکل قطع شدن صدای تلویزیون مواجه شده اید؟ در این حالت تصویر تلویزیون واضح و بی عیب است اما هیچ صدایی از آن شنیده نمی شود. وقتی تلویزیون سونی صدا ندارد، اول با ریموت کنترل تلویزیون، میزان صدای تلویزیون را بازبینی کرده و در صورت نیاز تغییر دهید. چنانچه مشکل برطرف نشد، یک بار دستگاه را خاموش و روشن کرده و مجددا ولوم را کم و زیاد کنید. اگر همچنان مشاهده کردید که تلویزیون سونی شما فاقد صدا است، نیاز به بررسی و تعمیر مین برد خواهد بود.

 

تعمیر تلویزیون سونی



:: برچسب‌ها: قطعی صدای تلویزیون , تغییر اکولایزر , ترمیم بلندگو , کابل hdmi , ویدئو پروژکتور ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

شرایط تحصیل در کالج PATTISON کانادا

اغلب والدین به دلیل امکانات آموزشی و استفاده از تجهیزات پیشرفته تمایل به ادامه تحصیل فرزندان خود در کالج PATTISON کانادا دارند. لذا در این مقاله شما را با شرایط تحصیل، شهریه همچنین امکانات آموزشی و تفریحی این کالج آشنا خواهیم کرد.

آَشنایی با شرایط عمومی کالج PATTISON کانادا

PATTISON یکی از مدارس برتر در بریتیش کلمبیا واقع در شهر ونکوور است که هرساله میزبان تعداد زیادی دانش آموز و دانشجوی بین المللی است. این مرکز فعالیت خود را از سال 2003 شروع کرده و در حال حاضر آماده خدمات رسانی به دانشجویان بومی و غیر بومی (بین المللی) است.

 قطعی صدای تلویزیون

امکانات مدرسه PATTISON کانادا

تحصیل در این مدرسه مستلزم پرداخت هزینه است که معمولاً در ازای دریافت خدمات رفاهی و آموزشی از دانش آموزان اخذ می‌گردد. این مرکز در ازای دریافت شهریه خدماتی از جمله سالن‌های ورزشی، ارائه بیمه خدمات درمانی برای دانشجویان، امکان اسکان والدین دانش آموزان (Home Stay) و ارائه خبرنامه به والدین ارائه می‌دهد.

فعالیت‌های آموزشی کالج PATTISON

سیستم آموزشی مدرسه PATTISON عموماً آموزش محور است. همچنین این مرکز سعی در استفاده از تمام پتانسیل و بازده دانشجویان داشته لذا در این بخش لیستی از دوره‌های فوق برنامه این مدرسه بیان خواهد شد.

فعالیت‌های هنری و ورزشی؛

انواع انجمن‌های علمی و دانشجویی؛

ارائه مشاوره تحصیلی به دانشجویان؛

بررسی شرایط سنی ورود به کالج PATTISON

مدرسه فوق دوره دبیرستان را شامل شده و پذیرای دانشجویان در سنین مختلف است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مدرسه PATTISON شرع‌ترم های ی در پی است. به طور کلی این کالج در سال 3 بار پذیرش داشته همچنین برای پذیرش افراد شرایط سنی خاصی در نظر گرفته است.

کلیه دانش آموزان 14- 18 سال توانایی ثبت نام در این مدرسه را دارند.

هزینه تحصیل در کالج Pattison کانادا

یکی از دغدغه‌های اصلی والدین دانشجویان هزینه تحصیل در مدرسه Pattison است. شهریه این مدرسه با توجه به بومی یا غیر بومی بودن دانش آموز متغیر و برای دانشجویان کانادایی حدود 15 هزار دلار کانادا در سال محاسبه می‌شود. این هزینه برای دانشجویان بین المللی (غیر بومی) مبلغ 20 هزار دلار کاناداست.

دانشجویان بین المللی علاوه بر شهریه باید هزینه‌های خواب و خوراک هم پرداخت نمایند که در مجموع چیزی حدود 12 تا 15 هزار دلار کانادا است.

مرکز کانادا پرشیا ارائه دهنده کلیه خدمات مهاجرتی در حوزه دریافت ویزا، اقامت، ارائه راه‌های مختلف برای مهاجرت به کانادا همچنین انواع ویزای تخصص و مهارت ، تحصیلی، کاری و... است. برای دریافت خدمات بیشتر به سایت canadapersia.com مراجعه کنید.

 


:: برچسب‌ها: ویزای کار , ویزای توریستی , ویزای تحصیلی , ویزای کانادا , اقامت موقت کانادا , اقامت دائم کانادا , مهاجرت به کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

نگهداری و پرورش گیاهِ خاص سیکاس
سیکاس گیاهیست مقاوم که هم در آپارتمان و هم در فضای خانه قابل نگهداری است و به دلیل رشد کم، گیاهی نسبتا گران و از نظر زیبایی و جلوه گیاهی لوکس و تشریفاتی به حساب می آید و همچنین در باغچه کاری و زیبایی فضای سبز باغ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در اینستاگرام گلابتون ما را دنبال کنید.

نام فارسی: نخل زینتی

خاستگاه: جنوب ژاپن

نام انگلیسی:
Sago palm
نام علمی: Cycas Revoluta
خانواده: Cycadaceae – سیکاداسه

نام های دیگر: نخل ساگو – نخل زینتی – سیکاد ، گل سیکاس مینیاتوری

 

مشخصات گل سیکاس :
سیکاس با نام علمی “Cycas Revoluta” بومی ژاپن بوده و اغلب زینت بخش سالنهای بزرگ، ادارات، مکانهای تجاری و خانگی است و گونه رولتا در ایران از دیگر انواع آن متداول تر و محبوب تر و شناخته شده تر است و یکی از بزرگترین های این گونه در باغ گیاه شناسی کیو KEW در انگلستان نگهداری میشود.

از برگ های زیبا و سبز گیاه سیکاس جهت تزیین دسته گل، تاج گل و عید پاک در سراسر جهان استفاده می شود و چون این گیاه در سال در هر نوبت گل دهی، حدود ۲۰ تا ۴۰ برگ می دهد برگ این گیاه نسبت به گیاهان دیگر نیز قیمتی است. این گیاه دارای سرعت رشد بسیار کم و عمر طولانی می باشد.

نوع سیکاس رولوتا که در ایران و عمدتاً در شمال ایران کشت می گردد دارای برگ های سبز پررنگ است. برگها به صورت متحدالمرکز معمولا در اردیبهشت همه با هم به یکباره ظاهر می گردند و در صورت مهیا بودن شرایط از نظر رطوبت و دما در شهریور نیز برگ دهی می نمایند. همچنین رنگ میوه سیکاس از خاکستری به نارنجی متمایل می‌گردد.

نکته: سیکاس درخت دو پایه ای است ( سیکاس نر و سیکاس ماده ) و پایه نر دارای کیسه محتوی گرده گل و گیاه ماده دارای تخمدان است . برگهای پایه نر کوتاه ، پهن و کلفت بوده و در سطح زیر آن چندین کیسه گرده وجود دارد که بوسیله یک شکاف طولی مقدار بسیار زیادی گرده گل به خارج می ریزند .برگهای پایه گل سیکاس ماده مسطح است و از کرکهای خرمایی رنگ پوشیده شده و در سطح بالایی آنها شرابه ای انگشت مانند یا دندانه دار می باشد .

 

شرایط نگهداری سیکاس در آپارتمان :
دمای مناسب سیکاس :
دما قابل تحمل برای نخل سیکاس در حدود ۲۴+الی ۱- سانتیگراد می باشد. برای نگهداری سیکاس در زمستان توجه کنید که اگر دما از ۱- درجه کمتر شود امکان دارد گیاه از بین برود. ولی اگر نرم شود باز هم امکان بهبودی آن وجود دارد. بارش تگرگ سبب ایجاد لکه های زرد رنگ به صورت نقطه ای بر روی سطح برگچه ها می گردد.

میزان آبیاری سیکاس :
این گیاه به کم آبی مقاوم است زیرا ساقه آن آب را در خود ذخیره می‌کند و در زمان کمبود آب از آن استفاده می‌کند. آنرا زمانی آب دهید که سطح خاک تا عمق ۵-۲ سانتیمتری خشک شده باشد.

اگر در گلدان کاشته می شود اجازه دهید هردفعه که خاک گلدان سیکاس خشک شد آنرا را آبیاری کنید این گیاه دوست ندارد خاکش دایم خیس باشد،. ولی برعکس اگر در خاک کاشته شده باشد خشکی را نیز می‌تواند تحمل کند ولی در باغ در فصل تابستان که هوا گرم است هفته ای ۲ بار هم میتوان آب داد. نکته مهم درباره نحوه آبیاری نخل سیکاس این که هرگز روی برگها گیاه آبپاشی نکنید زیرا باعث پوسیدن گیاه می شود.

نور مناسب برای سیکاس :
نور مورد نیاز سیکاس نور مستقیم خورشید است ولی خود را با محیط داخل اتاق نیز تطبیق می دهد به طوری که چند ساعتی از نور صبح یا غروب آفتاب به آن بتابد. همچنین زمانی که برگ های تازه و جوان گیاه که نرم و لطیف هستند ظاهر می گردد تا دو هفته ای که به خود حالت سخت و خشنی بگیرد یکی از حساس ترین دوران برای سیکاس است. زیرا کوچک ترین ضربه به برگچه ها و همچنین فعالیت بیش از حد حشرات نیز می تواند به آن ها آسیب برساند.

درطول این دوره براثر عاملی به نام نور گرایی اگر برگ ها در محیطی پر نور ظاهر شوند به دلیل شدید بودن نور،برگ ها کوتاه می مانند ولی در غیر این صورت برگ ها بلند با فاصله زیاد بین برگچه ها می گردد. در ضمن بر اساس تجربه افزایش آبیاری در دوران برگ دهی گیاه سبب بهبود برگ دهی و رشد و نمود آن ها می شود البته به اندازه کافی!

 



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

اتصال کابل HDMI نامعتبر به تلویزیون و سوختن مین برد

تلویزیون های جزوه وسایل الکتریکی بسیار مهمی هستند که به راحتی می توان آن ها را در منازل، ادارات و سازمان ها و ... مشاهده کرد. یکی از شرکت های که در زمینه ی ساخت تلویزیون در سطح جهان موفق بوده است، شرکت سامسونگ می باشد. شرکت سامسونگ از سال 2008 شروع به ساخت و فعالیت در رابطه با ساخت تلویزیون کرده است و قطعات گوناگونی مثل پاور، مین برد و بک لایت و ... را در خود جای داده است. در این مقاله در رابطه با اتصال کابل HDMI نامعتبر به تلویزیون و سوختن مین برد اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

اچ دی ام ای چیست؟

امروزه قطعات متفاوتی برای انتقال سیگنال های صوتی و تصویری ساخته شده است. یکی از این قطعات اچ دی ام ای است که به راحتی می تواند اطلاعات را به مین برد هدایت نمایند تا در این قطعه نیز این اطلاعات مورد بررسی قرار بگیرد و سپس اجرا شود. برای اتصال دستگاه های مثل لپ تاپ به تلویزیون از این قطعه استفاده می شود.

این قطعه یکی از بهترین قطعه هایی است که برای انتثقال اطلاعات از آن ها استفاده می شود. به راحتی می توان از این قطعه در تلویزیون های اچ دی و 4k ultra ، ویدئو پروژکتورها، بلوری دیسک پلیرها، رسیورهای سینمای خانگی، مدیا پلیر شبکه/ یا مدیا استریمرها، و یا حتی کابل های ماهواره ای استفاده کرد. هدف اصلی این قطعه اتصال دو دستگاه به یکدیگر و ایجاد ارتباط این دو دستگاه با یکدیگر می باشد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

 



:: برچسب‌ها: اتصال کابل HDMI , HDMI , خرابی مین برد , ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

تعمیرات موبایل

موبایل های سامسونگ از آن دسته موبایل هایی هستند که به هنگام خرابی باید برای تعمیر آن ها حساسیت و دقت بیشتری به کار برد . با رعایت پارامترهای مخصوص در این نوع موبایل و با به کارگیری قطعات اورجینال می توان خرابی های این گوشی ها را به طور کامل رفع نمود .
ما به عنوان مجهزترین و مجرب ترین نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ با سابقه ای درخشان کلیه خدمات تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل سامسونگ را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ها ارائه می دهد .
کارشناسان ما در این نمایندگی به صورت تخصصی به بررسی خرابی و عیوب دستگاه می پردازند و با داشتن تجهیزات مدرن و تکنولوژی لازم ، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را انجام می دهند
نمایندگی سامسونگ از دو بخش بزرگ شامل: فروش و تعمیرات تخصصی انواع محصولات سامسونگ تشکیل شده است که خدمات فروش، عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری انواع دستگاه‌های سامسونگ از لوازم خانگی سامسونگ گرفته تا موبایل، تبلت و لپ تاپ سامسونگ را به کاربران ارائه می‌دهند؛ بنابراین کاربران جهت استفاده از خدمات فروش انواع محصولات سامسونگ در مدل‌های مختلف به صورت حضوری به نمایندگی سامسونگ مراجعه کنید و جهت استفاده از خدمات تعمیرات تخصصی دستگاه‌های سامسونگ، دستگاه معیوب شده خود را به نمایندگی سامسونگ علاوه‌بر این می‌توانید جهت استفاده از خدمات تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ با این مرکز تماس بگیرید تا تکنسین‌های آن جهت عیب‌یابی و تعمیر تخصصی دستگاه معیوب شده به منزل شما اعزام شوند.

برخی از خدمات ما عبارتند از :

  • تعمیر و عیب یابی مشکلات آنتن دهی,پرش آنتن,قطع و وصلی سیگنال آنتن,رفع مشکل در دسترس نبودن و افت سیگنال در نقاط کور
  • تعویض تاچ و lcd
  • تعمیر و عیب یابی تخصصی مادربرد
  • تعمیر و عیب یابی مشکلات وای فای
  • تعمیر و عیب یابی مشکلات شارژ
  • تعمیر و رفع مشکلات صدا (شامل میکروفن-اسپیکر-بازر-هندزفری )
  • تعمیر و تعویض قطعات معیوب
  • تعمیر و عیب یابی مشکلات خاموشی گوشی
  • تعمیر و عیب یابی مشکلات کارت حافظه و مموری کارت
  • تعمیر و تعویض هارد گوشی
  • تعمیر و عیب یابی کلیه گوشی های آبخورده و ضد آب
  • تعمیر وعیب یابی کلیه گوشی های ضربه خورده
  • تعویض قاب
  • تعمیر قطعاتی که آسیب دیده اند و موجود نیست
  • تعویض و تعمیر باطری های داخلی
  • رفع مشکل تخلیه شارژ باطری
 
 


:: برچسب‌ها: تعمیرات موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ، خدمات تعمیر ، سرویس و ترمیم انواع محصولات سامسونگ را به کاربران این محصول ارائه می نماید. کاربران سامسونگ در هریک از نقاط تهران می توانند با نمایندگی سامسونگ گرفته و از خدمات تخصصی این مرکز بهره مند گردند. تیمِ کارشناسان مجرب و متعهدِ نمایندگی سامسونگ با استفاده از تکنیک‌های روز دنیا و تجهیزاتی با درجه‌کیفیِ عالی، بالاترین سطح خدمات را در زمینه تعمیر و تعویض قطعات به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.
به خاطر داشته باشید ، در صورت بروز نقص در هرکدام از انواع محصولات سامسونگ ، آن را به نمایندگی مجاز سامسونگ بسپارید و محصول خود را با کیفیتی همچون گذشته در اختیار داشته باشید. نمایندگی علاوه بر خدمات تعمیر فروش انواع محصولات سامسونگ را نیز انجام می دهد.
لذا با خرید از نمایندگی می توانید کالای اصل و با کیفیت را در اختیار داشته باشید. از دیگر خدمات نمایندگی سامسونگ آموزش تعمیرات سامسونگ است. کاربران علاقه مند می توانند در کلاس ها شرکت نموده و تعمیر تخصصی انواع محصولات سامسونگ در دوره ها ی تخصصی و عمومی بیاموزند.

خدمات نمایندگی سامسونگ

برای دریافت بهترین خدمات در حوزه فروش و تعمیرات بدون شک انتخاب مرکزبهترین و هوشمندانه ترین انتخاب کاربران سامسونگ خواهد بود. در توصیف خدمات نمایندگی رسمی سامسونگ همین کافی است که صفر تا صد نیاز های مختلف کاربران سامسونگ را در حوزه های مختلف تامین می کند.
همان طور که می دانید کمپانی سامسونگ در حوزه های مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد و به همین دلیل طیف گسترده ای از محصولات را تولید و روانه بازار می کند که طرفداران بسیار زیادی هم دارند. هر کاربر با مراجعه به این نمایندگی می تواند با اطمینان کامل خرید کند و پس از آن از خدمات پس از فروش ایده آل و متمایز بهره مند شود. در ادامه توجه شما را به لیستی از مفید ترین خدمات نمایندگی سامسونگ در تهران جلب می کنیم.
نمایندگی سامسونگ از دو بخش بزرگ شامل: فروش و تعمیرات تخصصی انواع محصولات سامسونگ تشکیل شده است که خدمات فروش، عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری انواع دستگاه‌های سامسونگ از لوازم خانگی سامسونگ گرفته تا موبایل، تبلت و لپ تاپ سامسونگ را به کاربران ارائه می‌دهند؛ بنابراین کاربران جهت استفاده از خدمات فروش انواع محصولات سامسونگ در مدل‌های مختلف به صورت حضوری به نمایندگی سامسونگ مراجعه کنید و جهت استفاده از خدمات تعمیرات تخصصی دستگاه‌های سامسونگ، دستگاه معیوب شده خود را به نمایندگی سامسونگ علاوه‌بر این می‌توانید جهت استفاده از خدمات تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ با این مرکز تماس بگیرید تا تکنسین‌های آن جهت عیب‌یابی و تعمیر تخصصی دستگاه معیوب شده به منزل شما اعزام شوند.
منبع کلیک کنید



:: برچسب‌ها: نمایندگی سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

وکیل پایه یک دادگستری

* وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که پس از طی دوره تحصیلات دانشگاهی در مقطع کارشناسی و یا بالاتر در رشته حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی یا هم‌‌تراز آن در حوزه علمیه، در آزمون کانون وکلای دادگستری که هر سال یک بار برگزار می‌شود، موفق به کسب معدل و ترازی شده باشد که بتواند در بین رقبای پرشماری که دارد به عنوان کارآموز وکالت پذیرفته شود.

* سپس بعد از قبولی در آزمون کانون وکلا باید استعلامات مورد نیاز را انجام دهد که شامل مواردی چون عدم اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی نیز می‌باشد که این آزمایش‌ها توسط پزشکی قانونی انجام می‌شود، همچنین باید گواهی عدم سوء پیشینه کیفری و... را از نهادهای امنیتی دریافت و ارائه نماید.

* برای اینکه فرد به یک وکیل پایه یک دادگستری تبدیل شود، به عنوان کارآموز وکالت باید حدود دو سال زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری باتجربه (وکیل سرپرست) به یادگیری و کسب تجربه در زمینه حقوق از طریق حضور در جلسات دادرسی داگاه‌های مختلفی همچون کیفری، حقوقی، خانواده، اطفال و... بپردازد.

* همچنین باید در جلسات آموزشی که هفته‌ای یک بار با عناوین تخصصی مختلف از سوی کانون وکلا برگزار می‌شود شرکت نماید.

* شرکت در آزمونی که کانون وکلا جهت سنجش مهارت‌های کامپیوتر دریافت می‌کند و باید در این آزمون قبول شود.

* در صورتی که فرد دوران کارآموزی خود را به طور کامل سپری کرده و در تمامی مراحل و آزمون‌های ذکر شده موفق بوده، کمیسیون کارآموزی پرونده کارآموزی فرد را مورد ارزیابی کامل قرار می‌دهد و اگر پرونده هیچ نقصی نداشته باشد، کارآموز برای وکالت مجاز شده و باید در آزمونی به نام اختبار (امتحان) شرکت نماید، این آزمون چند بار در سال توسط کانون وکلا برگزار می‌شود.

آزمون اختبار دارای دو مرحله کتبی و شفاهی بوده که اگر فرد در هر دوی آنها نمره قبولی را کسب نماید، کانون وکلا او را برای حضور در مراسم تحلیف (سوگند خوردن) مجاز می‌دانند.

بعد از این که کارآموز وکالت در مراسم تحلیف حضور یافت و سوگند یاد کرد به صورت رسمی عنوان وکیل پایه یک دادگستری را دریافت می‌کند.

 

وکیل کلاهبرداری

وکیل رابطه نامشروع 

وکیل آنلاین تلگرام 

وکیل آنلاین واتس اپ

وکیل مواد مخدر

مالیات بر ارث



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

روش‌های ترک اعتیاد به مواد مخدر

در درمان و ترک اعتیاد به مخدرها با توجه به شرایط جسمانی و روانی فرد، روش‌های گوناگونی به کار می‌رود. روش‌های ترک اعتیاد به مواد مخدر عبارتند از:

1- درمان دارویی

2- مشاوره و روان‌درمانی

3-روان درمانی با استفاده از درمان‌های انگیزشی

4- گروه درمانی

5- خانواده درمانی

6- روش‌های بستری و بیمارستانی

7- استفاده از درمان‌های ترکیبی شامل دارو درمانی و مشاوره

1- درمان دارویی در ترک اعتیاد به مواد مخدر

داروهایی که در درمان و ترک اعتیاد به مواد مخدر استفاده می‌شود، مواردی مانند متادون، ب2 یا بوپرنورفین و نالترکسون را در بر می‌گیرد.

این داروها در واقع همان مناطق مغزی را که مخدرها تحت تأثیر قرار می‌دهند هدف قرار می‌دهند، با این تفاوت که شدت تأثیرگذاری کمتری نسبت به مخدرها دارند. این داروها باید در مقدارهای کاملاً مشخص و متناسب با وضعیت جسمانی فرد در مدت زمانی معینی مصرف شوند، تا به مرور مقدارهای آن کاهش یافته و به طور کامل قطع شود.

استفاده سرخود و یا رعایت نکردن دستورات پزشک در مصرف باعث می‌شود که تنها مواد دیگری را جایگزین مواد قبلی شود و اعتیاد همچنان ادامه داشته باشد. علاوه بر این مصرف همزمان داروهای ترک اعتیاد با مواد مخدر خطرات زیادی از جمله تشنج و حتی خطر مرگ را به همراه خواهد داشت.

 

2- روان‌ درمانی با استفاده از درمان شناختی-رفتاری

در این درمان به افراد کمک می‌شود تا بتوانند افکار و الگوی نادرست رفتارهای خود را پیدا کرده و متوقفشان کنند. همچنین درمانگر در درمان شناختی رفتاری مهارت‌های سازگاری را به فرد آموزش می‌دهد تا بتوانند روش‌های درست کنترل و مدیریت هیجانات ناخوشایند خود را بیاموزند. کنترل این هیجانات مانع از این می‌شود تا برای فرار از احساسات منفی خود به مصرف مجدد مواد پناه بیاورید.

3- روان‌ درمانی با استفاده از درمان‌های انگیزشی

وجود انگیزه برای ترک اولین قدم در درمان اعتیاد محسوب می‌شود. بدون انگیزه، بیمار هرگز برنامه درمانی خود را پیگیری نمی‌کند و ترک موفقیت‌آمیزی نیز نخواهد داشت. روش‌هایی مانند مصاحبه انگیزشی به ایجاد و افزایش انگیزه در مصرف‌کنندگان مواد کمک بسیاری می‌کند.

ادامه مطلب ....

وکیل کلاهبرداری

وکیل رابطه نامشروع 

وکیل آنلاین تلگرام 

وکیل آنلاین واتس اپ

وکیل مواد مخدر

مالیات بر ارث



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

در ادامه مقاله قبل به بیان درمان و ترک اعتیاد با داروی متادون می‌پردازیم:

درمان و ترک اعتیاد با داروی متادون

داروی متادون چه احساسى در فرد ایجاد مى‌کند؟

برخى از افرادى که درمان با متادون را آغاز مى‌کنند، سرخوشى و آرامشى را حس مى‌کنند که در بین تمامى داروهاى شبه افیونى (مواد مخدر) مشترک است.

با ادامه درمان و رسيدن به یک دوز و مقدار ثابت، تحمل به این اثرات ایجاد مى‌شود. کسانى که در حال درمان با متادون هستند، اغلب حس خود را از مصرف متادون، طبیعى بیان می‌کنند.

درمان با متادون بر اندیشه آنها تاثیرى ندارد، مى‌توانند کار کنند، به مدرسه بروند و یا از خانواده نگهداری کنند. متادون همچنين از تأثير نشئه‌آور (سرخوشی آور) هروئین و دیگر شبه افیونی‌ها جلوگیری می‌کند و بدین ترتیب اثر این داروها را کاهش مى‌دهد.

درمان روزانه با متادون مى‌تواند تا بى‌نهایت ادامه یابد، ولی در صورتی که فردى که متادون دریافت مى‌کند و پزشک با وى براى پایان درمان به توافق برسد، از دوز و مقدار متادون کم‌کم در زمان هفته‌ها یا ماه‌هاى گوناگون کم مى‌شود و فرآیند ترک آسان مى‌شود.

نحوه تأثیر و عملکرد متادون

* وقتی استفاده از متادون به صورت خوراکی باشد، از طریق دیواره‌های دستگاه گوارش جذب می‌شود و به سرعت وارد جریان خون می‌شود. با استفاده از این روش، اثر آن بعد از 30 دقیقه شروع می‌کند، عمیقاً بر سیستم‌های عصبی و قلبی عروقی (رگ‌ها) تأثیر می‌گذارد و باعث آرام‌سازی عضلات صاف بدن می‌شود.

بالاترین غلظت خون بعد از 4 ساعت مشاهده می‌شود: اثر بیهوشی (هنگام مصرف مقدار درمانی) پس از 20 تا 30 دقیقه و حدود 4 تا 6 ساعت طول می‌کشد.

* با تزریق زیر جلدی (زیرپوستی) دارو، اثر مواد مخدر پس از 10 تا 15 دقیقه اتفاق می‌افتد و غلظت متادون در خون پس از 1 تا 2 ساعت به حداکثر مقدار می‌رسد.

همچنین اثرات مصرف دارو مدت ۳۶ تا ۴۸ ساعت پس از قطع مصرف هر دوز دارو، در بدن دوام خواهند داشت. درمان نگهدارنده نامی است که به روند ترک اعتیاد گفته می‌شود.

علائم قطع ناگهانی متادون

در صورت قطع ناگهانى متادون علائمى چون دل‌پیچه، اسهال و دردهاى عضلانى و استخوانى و... بروز خواهند کرد.

این علائم در طول یک تا سه روز بعد از آخرین دوز آغاز شده، در طول سه تا پنج روز به اوج خود رسیده و بعد کم‌کم از بین مى‌روند، گرچه دیگر علائم مانند اختلال خواب و تمایل به استفاده دارو مى‌تواند براى ماه‌ها ادامه یابد.

ادامه مطلب ....

وکیل کلاهبرداری

وکیل رابطه نامشروع 

وکیل آنلاین تلگرام 

وکیل آنلاین واتس اپ

وکیل مواد مخدر

مالیات بر ارث



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

درمان و ترک اعتیاد با داروی متادون

داروی متادون چیست؟

داروی متادون در سال 1973 در آلمان کشف و بعد از پایان جنگ جهانی دوم حدود سال‌های 1960 از داروی متادون به عنوان یک داروی ترک اعتیاد بهره‌برداری شد.

داروی متادون جزء داروهای ترک اعتیاد به شمار می‌آید. به دلیل اینکه خود متادون با اینکه برای درمان اعتیاد به کار می‌رود اما جزء مخدرهای با دوز و مقدار ضعیف‌تر به شمار می‌آید، متخصصین اعلام کرده‌اند که خطر مصرف بیش از مقدار مجاز دارو بسیار زیاد و میزان وابستگی و اعتیاد به دارو نیز بسیار زیاد می‌باشد، به همین دلیل تهیه داروی متادون از داروخانه‌ها بدون نسخه پزشک امکان‌پذیر نخواهد بود و حتی غیرقانونی نیز می‌باشد.

افرادی که به هروئین و مورفین اعتیاد دارند برای ترک این مخدرهای قوی از مخدر‌های ضعیف‌تر مثل داروی متادون استفاده می‌کنند، تا هم درد شدید حاصل از ترک را تحمل کنند و هم کم‌کم عادت مخدرهای قوی‌تر را فراموش کنند.

داروی متادون هم اثرات مخدر را دارد، اما این اثرات را طولانی‌تر و با دوام‌تر در بدن نگه داشته و عطش فرد معتاد به مصرف مخدر‌ها را کاهش می‌دهد.

داروی متادون به شکل قرص، محلول و آمپول به فروش می‌رسد و بنا بر گفته‌ی پزشکان بهترین زمان مصرف دارو در تسکین درد ۳ تا ۴ بار در روز و در درمان اعتیاد یک بار در روز و همچنین اندازه مقدار مجاز مصرفی دارو در تسکین درد ۵ تا ۱۰ میلی‌گرم در هر دوز، و در درمان اعتیاد ابتدا ۱۰ تا ۲۰ میلی‌گرم در روز و سپس این مقدار به ۴۰ تا ۶۰ میلی‌گرم در روز، قابل افزایش است، تایید شده است.

البته مقدار مصرف دارو توسط فرد با توجه به شرایط جسمانی فرد به نظر پزشک معالجش بستگی دارد.

همچنين متادون براى کسانى که به طور منظم از مواد شبه افیونى (مواد مخدر) به طور تزریقی استفاده مى‌کنند و آلوده به ویروس ایدز یا هپاتیت هستند، تجويز مى‌شود تا به ادامه روند ترک در این اشخاص کمک کند و خطر انتشار عفونت را از طريق استفاده از سوزن مشترک کاهش دهد.

ادامه مطلب ....

 

وکیل کلاهبرداری

وکیل رابطه نامشروع 

وکیل آنلاین تلگرام 

وکیل آنلاین واتس اپ

وکیل مواد مخدر

مالیات بر ارث



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

درمان و ترک اعتیاد با بوپرنورفین

بوپرنورفین (بوپرکسین)چیست؟

بوپرنورفین یکی از انواع داروی ترک اعتیاد است که برای ترک مواد سنگین مانند هروئین، کوکایین، متادون و... مصرف می‌شود. این دارو که عمدتاً برای درمان اعتیاد به مواد مخدر استفاده می‌شود، مصارف درمانی دیگری از جمله تسکین دردهای شدید نیز دارد.

بوپرنورفین به صورت قرص وجود دارد و همچنین با نام دیگر بوپرکسین نیز شناخته می‌شود.

این دارو می‌تواند در بیماران وابستگی بسیار شدیدی را ایجاد کند و یا در صورت مصرف نادرست بسیار طولانی شود و بیمار و خانواده ایشان را متحمل هزینه و انرژی زیادی کند. به همین دلیل توصیه می‌شود، این دارو هرگز برای ترک اعتیاد خودسرانه مصرف نشود.

برای ترک اعتیاد با استفاده از این دارو باید دقت کرد، زیرا در صورت بروز وابستگی شدید ممکن است فرد در آینده مجبور شود چاره‌ای برای ترک این دارو نیز بیاندیشد.

نکات مهم در مورد مصرف داروی بوپرنورفین (بوپروکسین)

1- اولین مقدار مصرف بوپرنورفین باید حداقل 24 ساعت بعد از آخرین دوز متادون و حداقل 6 ساعت بعد از آخرین دوز هروئین مصرف شود.

2- کهیر، مشکلات تنفسی، ورم صورت، لب‌ها، زبان و گلو از نشانه‌های حساسیت دارویی هستند. در صورت بروز این نشانه‌ها سریعاً به اورژانس مراجعه نمایید.

3- در صورت شک یا تصمیم برای بارداری در طول مدت درمان، با پزشک خود مشورت کنید. مصرف داروی بوپرنورفین در دوران بارداری ممکن است به جنین صدمات جدی برساند.

4- از این دارو در دوران شیردهی استفاده نکنید.

5- این دارو را دقیقاً طبق دستورات پزشک و به میزان تجویز شده استفاده شود.

6- در صورت استفاده از سایر مواد مخدر، عوارض جانبی بوپرنورفین شدت بیشتری خواهد داشت.

7- قرص زیرزبانی بوپرنورفین را زیر زبانتان قرار دهید و اجازه دهید کاملاً حل شود.

8- قبل از انجام هرگونه جراحی، جراح را از این که در حال مصرف داروی بوپرنورفین هستید آگاه نمایید.

9- مصرف این دارو را نمی‌توان به یکباره قطع کرد.

10- پس از پایان درمان مقدار اضافی دارو را دور بریزید.

11- طی درمان با افرادی که موفق به ترک شده‌اند ارتباط داشته باشید. این کار انگیزه شما را برای ترک تقویت می‌نماید.

وکیل کلاهبرداری

وکیل رابطه نامشروع 

وکیل آنلاین تلگرام 

وکیل آنلاین واتس اپ

وکیل مواد مخدر

مالیات بر ارث



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

در ادامه مقاله قبل در مورد درمان و ترک اعتیاد با نالترکسون به بیان مزایا و نکات مصرف نالترکسون می‌پردازیم:

درمان اعتیاد با نالترکسون

مزایای مصرف نالترکسون در درمان و ترک اعتیاد

1- کاهش وسوسه مصرف مواد مخدر در فرد

2- وقتی شخص نالترکسون را در حضور خانواده مصرف می‌کند می‌توان از پاک بودن شخص اطمینان حاصل کرد.

3- شخصی که از داروی نالترکسون جهت درمان و ترک اعتیاد مصرف کرده است، اگر دچار وسوسه مصرف مواد مخدر شود می‌داند که در صورت مصرف مواد مخدر خطر مرگ را بر خود تحمیل می‌کند. به همین دلیل وسوسه خود را به خوبی کنترل می‌کند.

4- نالترکسون ایجاد وابستگی نمی‌کند و برعکس در بسیاری از موارد بیماران به بهانه‌های مختلف سعی می‌کنند از خوردن آن سر باز زنند که در این مورد در کلاس‌های آموزش خانواده به خانواده‌های بیماران آموزش‌های لازم داده می‌شود.

نکاتی در مورد مصرف نالترکسون

* مدت زمان اثر نالترکسون بیست و چهار ساعت بوده و مصرف مرتب آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

* اگر شخصی بعد از مصرف نالترکسون اقدام به مصرف مواد مخدر کند سه حالت زیر ممکن است اتفاق بیافتد:

1- مصرف مواد مخدر هیچ گونه اثری روی فرد نمی‌گذارد.

2- شخص به شدت خمار شده و راهی بیمارستان می‌شود.

3- مرگ به علت مسمومیت با مواد مخدر

* داروی نالترکسون باید حداقل به مدت شش ماه روزانه مصرف شود. در برخی بیماران ممکن است مصرف آن حتی برای بیشتر از دو سال نیز توصیه شود.

* نالترکسون عوارض جانبی خاصی ندارد. در صورت بروز عوارض جانبی حتماً باید این مسئله توسط پزشک درمانگر تایید شود. بدون تایید پزشک درمانگر به هیچ وجه نباید مصرف نالترکسون را قطع یا کم کرد. در برخی بیماری‌ها نیز برا ساس نظر پزشک درمانگر باید تعیین مقدار انجام شود.

* بعداز سم‌زدایی و شروع نالترکسون به بیمار کارت مصرف نالترکسون داده می‌شود. بیمار باید این کارت را همواره با خود همراه داشته باشد تا در صورت بروز شرایط اورژانسی برای وی داروهای مخدر یا شبه مخدر تجویز نشود.

* در مواردی که استفاده خوراکی این دارو برای بیمار مشکل است می‌توان از پلت یا کپسول زیرپوستی آن استفاده نمود. به این ترتیب که دارو در زیر پوست کاشته شده و روی آن بخیه زده می‌شود و بر اساس نوع کپسول در طول دو، سه یا شش ماه به تدریج جذب می‌شود.

وکیل کلاهبرداری

وکیل رابطه نامشروع 

وکیل آنلاین تلگرام 

وکیل آنلاین واتس اپ

وکیل مواد مخدر

مالیات بر ارث



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

درمان اعتیاد با نالترکسون

نحوه عملکرد مورفین در بدن

در سیستم اعصاب مرکزی هورمونی به نام اندورفین وجود دارد که در استرس‌های شدید ترشح شده و باعث ایجاد تسکین و بالا رفتن سطح تحمل در انسان می‌شود.

ساختمان شیمیایی مورفین (ماده مخدر) شباهت زیادی به ساختمان شیمیایی اندورفین دارد. مورفین موجود در مواد مخدر وارد بدن شده و به شدت به این گیرنده‌ها می‌چسبد و شرایطی را پیش می‌آورد که در افرادی که مواد مخدر را به صورت طولانی مدت استفاده می‌کنند جدا شدن مورفین از گیرنده‌ها باعث ایجاد اثرات ناخوشایندی می‌شود و شخص مصرف کننده مواد مخدر مجبور است برای جلوگیری از این علائم همچنان مصرف خود را ادامه دهد یا بالاتر ببرد.

وقتی شخصی به طور طبیعی پاک می‌شود یا با هر روشی مورد سم‌زدایی قرار می‌گیرد، تنها مورفین موجود در بدنش خارج می‌شود ولی گیرنده‌های مورفین همچنان به تعداد زیاد در بدن وی باقی می‌مانند که منجر به علائمی مانند وسوسه مصرف مواد مخدر می‌شوند.

نالترکسون چیست؟

نالترکسون آنتاگونیست یا داروی ضد مواد مخدر است. وقتی وارد بدن فرد وابسته به مواد مخدر می‌شود، مورفین را از گیرنده‌های مورفین جدا کرده و در مدت زمان کوتاهی شخص به شدت دچار علائم ترک یا همان خماری (بی‌حالی) می‌شود.

بدون مصرف نالترکسون به شرط پاک ماندن بیمار، تقریباً شش ماه طول می‌کشد که این گیرنده‌ها کم شده و به تعداد طبیعی نزدیک شوند. با مصرف نالترکسون به مدت حداقل شش ماه این مدت زمان به سه تا چهار ماه کاهش می‌یابد.

اگر این دارو توسط شخصی که از مواد مخدر پاک شده است مصرف شود نه اینکه علائم خاصی ایجاد نمی‌کند بلکه با از بین بردن گیرنده‌های مورفین باعث کاهش وسوسه مصرف مواد مخدر نیز می‌شود. پس باید زمانی این دارو را به بیمار تجویز کنیم که مطمئن باشیم سم‌زدایی با موفقیت انجام شده و بیمار کاملاً پاک است. برای اطمینان از پاک بودن بیمار بعد از قطع داروهای سم‌زدایی باید بیمار حداقل به مدت ده تا چهارده روز پاک مانده و هیچ ماده مخدر یا شبه مخدری در طول این مدت استفاده نکند.

بعد از این مدت بیمار به کلینیک مراجعه می‌کند و در کلینیک از بیمار تست مورفین گرفته می‌شود و در صورت منفی بودن تست مورفین تست دیگری به نام تست چالش نالوکسان انجام می‌شود. در صورتی که جواب هر دو تست منفی باشد، بیمار می‌تواند از فردای همان روز روزانه ۵۰ میلی‌گرم نالترکسون به صورت خوراکی مصرف نماید.

ادامه مطلب ....

وکیل کلاهبرداری

وکیل رابطه نامشروع 

وکیل آنلاین تلگرام 

وکیل آنلاین واتس اپ

وکیل مواد مخدر

مالیات بر ارث



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

اموالی که شامل مالیات می شوند
سپرده های بانکی، اوراق مشارکت و دیگر اوراق بهادار به جز موارد درج شده در بند ۲ ماده و سودهای متعلق به آنها و همینطور سود سهام و سهم شرکات تا تاریخ ثبت انتقال به نام وراث یا پرداخت و تحویل به آنها به نرخ سه درصد.
نسبت به سهام و سهم الشرکه و حق تقدم آنان یک و نیم برابر نرخ های مذکور در تبصره ۱ ماده ۱۶۳ قانون مذکور طبق مقررات در تاریخ ثبت انتقال به نام وراث.
نسبت به حق امتیاز و دیگر اموال و حقوق مالی که در بندهای مذکور به آنها تصریح نشده است، به نرخ ۱۰ درصد ارزش روز در تاریخ تحویل یا ثبت انتقال به نام وراث.
نسبت به انواع وسایل نقلیه موتوری، دریایی، هوایی و زمینی به نرخ دو درصد بهای اعلام شده توسط سازمان امور مالیاتی کشور در تاریخ ثبت انتقال به نام وراث.
نسبت به املاک و حق واگذاری محل برابر نرخ های یاد شده در ماده ۵۹ قانون مالیات ها به مأخذ ارزش معاملاتی املاک و یا به مأخذ ارزش روز حق واگذاری حسب مورد، در تاریخ ثبت انتقال به نام وراث.
نسبت به مال و دارایی های متعلق به متوفی ایرانی که درخارج از کشور واقع شده است، بعد از کسر مالیات بر ارثی که از آن بابت به دولت محل وقوع مال و دارایی پرداخت شده است به نرخ ۱۰ درصد ارزش بجا مانده که مأخذ محاسبه مالیات بر ارث در کشور محل وقوع مال قرار گرفته است.

مالیات بر ارث 



:: برچسب‌ها: مالیات بر ارث ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن

این مرکز سالهاست به صورت تخصصی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن را انجام می دهد و  در صورتی که گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است، متخصصان ما می توانند در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه تر از سایر شرکت ها، مشکل دستگاه شما را برطرف نمایند؛ اگر گارانتی و ضمانتنامه تلویزیون ایکس ویژن شما به اتمام نرسیده است، می توانید جهت دریافت خدمات، با شرکتی که دستگاه شما را گارانتی کرده تماس حاصل فرمایید.

تعمیر تلویزیون در محل چه مزیتی دارد؟

  •     پیدا کردن تعمیرکار تلویزیون در کمترین زمان: شما می توانید تنها با تماس با مرکز ایکس ویژن به بهترین تعمیرکار تلویزیون در منزل خود دسترسی خواهید داشت و لازم نیست وقت خود را برای پیدا کردن متخصص صرف کنید.
  •     تعمیر تلویزیون در خانه: با کمک تعمیرکاران ایکس ویژن دیگر لازم نیست تلویزیون را به تعمیرگاه و نمایندگی تلویزیون ببرید. بلکه بهترین تعمیرکارهای سیار تلویزیون‌، کار تعمیر تلویزیون در خانه یا محل موردنظر، برای شما انجام می‌دهند.
  •     کمک گرفتن از تعمیرکارهای متخصص: تعمیرکارهای معرفی‌شده در این مرکز همگی از بهترین تعمیرکارهای تلویزیون ایرانی و خارجی به‌حساب می‌آیند و به شما کمک می‌کنند مشکل زودتر حل شود.
  •     کاهش هزینه‌ها: جابجا نکردن تلویزیون از مواردی است که باعث کاهش هزینه شما خواهد شد. همچنین آگاهی از قیمت‌های شفاف نیز به شما کمک می‌کند تا با دید باز بتوانید تعمیرکار خود را انتخاب کنید.
  •     تعمیر به‌جای تعویض: تعمیر کردن تلویزیون باعث می‌شود به‌جای اینکه یک تلویزیون نو بخرید، آن را تعمیر کرده و در هزینه‌های زندگی صرفه‌جویی کنید.
  •     پشتیبانی نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن: مرکز با تیم پشتیبانی قوی خود، در تمام مراحل انجام خدمات همراه شماست تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کند و خدمت موردنظرتان با بالاترین کیفیت و امنیت انجام شود.


:: برچسب‌ها: نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

تعمیرگاه مجاز در مرکز تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل توسط تعمیرکاران متخصص نمایندگی و تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر صورت می گیرد. ما تلویزیون Xvision شما را عیب یابی و برای رفع عیب از قطعات اصلی و فابریک استفاده می کنیم تا مشکل برای همیشه و به صورت کامل برطرف گردد. اگر LCD و LED شما خراب شده یا نیاز به سرویس دارد در هر نقطه از تهران و کرج که هستید با تعمیرگاه مجاز و رسمی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار به محل اعزام کنیم.

چرا تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن ؟

استفاده از قطعات اصلی

ما نمایندگی تعمیرات ایکس ویژن هستیم و با قطعات اصلی و اورجینال تعمیر تلویزیون شما را انجام می دهیم.

سرعت در خدمات

خدمات تعمیر کولر گازی با بیش از 400 تعمیرکار و نماینده در مناطق مختلف تهران و حومه سریع انجام می شود.

قیمت مناسب

هزینه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن طبق مصوبه شرکت می باشد و نرخ تعمیرات ثابت بوده و توسط مراجع نظارتی کنترل می شود.

گارانتی خدمات

 

تعمیر تلویزیون شما شامل گارانتی می باشد و چنانچه خرابی مجددا تکرار شود رفع اشکال مجدد شامل هزینه نمیشود.

منبع: مرکز تلویزیون ایکس ویژن



:: برچسب‌ها: مرکز تلویزیون ایکس ویژن ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

مرکز ایکس ویژن

خدمات پس از فروش که با معادل انگلیسی after sales services نیز شناخته می شود، مدیریت، طرح ریزی و اجرای مجموعه اقدامات نوین و استراتژی هایی در واحد خدمات شرکت ها و سازمان ها می باشد که با حجم عظیمی از مشتریان که از طریق واحد فروش و بازاریابی به شرکت ارتباط یافته اند، روبه رو می باشند.

از جمله خدمات تلویزیون ایکس ویژن (X vision) که در این مرکز ارائه می شود می توان به نصب، سرویس، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن و همچنین مشاوره و آموزش استفاده صحیح و نگهداری لوازم خانگی اشاره کرد.

با توجه به اینکه این خدمات توسط متخصصانی با میانگین ۱۱ سال تجربه ارائه می شود و دارای ۱۸۰روز گارانتی می باشد، شما میتوانید با خیالی آسوده محصولات ایکس ویژن خود را به ما بسپارید و در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

منبع: مرکز ایکس ویژن

 



:: برچسب‌ها: مرکز ایکس ویژن ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

احتمال دارد یکی از مهمترین سرگرمی های خانواده ها تماشای تلویزیون باشد. برنامه های خبری، مستندها، فیلم، سریال و هزاران برنامه های تفریحی دیگر که تمامی اعضای خانواده شما را به مدت چندین ساعت در پای تلویزیون تان می نشاند. با این اوصاف، جای تعجب ندارد که در هنگام خرابی تلویزیون ایکس ویژن خود احساس ناراحتی، کلافگی و بی حوصلگی داشته باشید. ولی این احساس موقتیست چرا که متخصصین مجرب برای بازگرداندن آسایش، نشاط  و سرگرمی به خانه تان در کنار شما و آماده خدمت رسانی در سریعترین زمان ممکن هستند.

خرابی تلویزیون ایکس ویژن و راه حل رفع آنان

در صورت بروز مشکل در تلویزیون ایکس ویژن تان بهتر است دو مورد را حتما به یاد داشته باشید. یک اینکه مشکل به وجود آمده در دستگاه شما خود به خود به وجود نیامده و از بین نمی رود و حتما می بایست برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن خود سریعا اقدام کنید. مورد دوم به تعمیرکار تلویزیون شما مربوط است که برای جلوگیری از بروز مشکلات جدید یا تشدید مشکل قبلی، الزامیست که حتما به متخصص تلویزیون ایکس ویژن مراجعه کنید.

خدمات متخصصین تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون های ایکس ویژن از جمله برندهای با کیفیت موجود در بازار محسوب می شوند که با توجه به تنوع مدل ها، سایزها و انواع مختلف از قبیل LCD، LED، OLED، QLED، Plasma، 3D و غیره، توانسته اند رضایت بسیاری را از مشتریان جلب نمایند. ولی کیفیت و عملکرد بالای تلویزیون ایکس ویژن شما تضمینی بر بروز مشکل در آنها نیست. همانطور که می دانید تلویزیون دستگاهی الکترونیکی بوده و بسیار حساس است و هر گونه ضربه، فشار، نوسان برق، تنش حرارتی و غیره می تواند به خرابی تلویزیون و بروز مشکل در آن منجر شود.

مجموعه ایکس ویژن شما را از هر گونه نگرانی و دردسر خرابی تلویزیون تان نجات می دهد. با بیش از صدها متخصص مجرب تلویزیون ایکس ویژن، متخصصین باتجربه ما در کوتاهترین زمان ممکن در محل شما حضور یافته و در صورت نیاز، شخصا حمل و نقل دستگاه شما را به کارگاه تخصصی تلویزیون ایکس ویژن بدون هزینه متقبل می شوند. خدمات تلویزیون ایکس ویژن با استفاده از تجربه هزاران تعمیرات انجام گرفته بر روی انواع مدلهای قدیمی و جدید تلویزیون های ایکس ویژن توسط متخصصین حاذق و دوره دیده، و بر طبق اصول و استانداردهای ایکس ویژن صورت می گیرد.

در صورتی که هنگام تماشای تلویزیون به یکبار دستگاه خاموش شود، یا در صورت وجود تصویر صدای تلویزیون قطع گردد یا بلعکس و یا خطوط سفید یا سیاه افقی یا عمودی بر روی تصویر مشاهده شود، به طور کلی می تواند لذت تماشای تلویزیون را از شما سلب کند. مشکلات متداول تلویزیون ایکس ویژن بسیارند که با توجه به عوامل مختلف و نوع استفاده کاربران ممکن است بروز یابند. به طور مثال:

  •     روشن نشدن تلویزیون یا تاخیر در روشن شدن
  •     بهم خوردن تنظیمات رنگ، نور و صدا
  •     بهم خوردن سایز تصاویر و کش و قوس آمدن آنها
  •     ترکیب شدن رنگها
  •     از کار افتادن بلندگوها یا دکمه های روی تلویزیون
  •     شکستگی پنل و صفحه نمایش یا ترک برداشتن آن
  •     و…

متخصصین مجرب ما با تکیه بر دانش تخصصی و نیز تجهیزات پیشرفته و به روز خود در کارگاه مجهز تعمیرات تلویزیون ، تضمین رفع هر گونه مشکل دستگاه شما را می دهند. علاوه بر این، مهم نیست که مدل و نوع تلویزیون ایکس ویژن شما کدام است. تمامی تلویزیون های ایکس ویژن صرف نظر از نوع، مدل و سایز توسط متخصصین با تجربه ایکس ویژن پشتیبانی می شوند.

مراحل انجام کار

مرحله اول : درخواست نصب، سرویس و یا تعمیراتات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

مرحله دوم : کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیراتکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

مرحله سوم : تعمیراتکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

مرحله چهارم : بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، می توانید هزینه را به تعمیراتکار و یا به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

منبع: https://service-ir.ir/#mce_temp_url#

 



:: برچسب‌ها: تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

امکان دارد یکی از مهمترین سرگرمی های خانواده ها تماشای تلویزیون باشد. برنامه های خبری، مستندها، فیلم، سریال و هزاران برنامه های تفریحی دیگر که تمامی اعضای خانواده شما را به مدت چندین ساعت در پای تلویزیون تان می نشاند. با این اوصاف، جای تعجب ندارد که در هنگام خرابی تلویزیون ایکس ویژن خود احساس ناراحتی، کلافگی و بی حوصلگی داشته باشید. ولی این احساس موقتیست چرا که متخصصین مجرب برای بازگرداندن آسایش، نشاط و سرگرمی به خانه تان در کنار شما و آماده خدمت رسانی در سریعترین زمان ممکن هستند.

مشکلات تلویزیون های ایکس ویژن و راه حل رفع آنان

در صورت بروز مشکل در تلویزیون ایکس ویژن تان بهتر است دو مورد را حتما به یاد داشته باشید. یک اینکه مشکل به وجود آمده در دستگاه شما خود به خود به وجود نیامده و از بین نمی رود و حتما می بایست برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود سریعا اقدام کنید. مورد دوم به تعمیرکار تلویزیون شما مربوط است که برای جلوگیری از بروز مشکلات جدید یا تشدید مشکل قبلی، الزامیست که حتما به متخصص تلویزیون ایکس ویژن مراجعه کنید.

خدمات متخصصین تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون های ایکس ویژن از جمله برندهای با کیفیت موجود در بازار محسوب می شوند که با توجه به تنوع مدل ها، سایزها و انواع مختلف از قبیل LCD، LED، OLED، QLED، Plasma، 3D و غیره، توانسته اند رضایت بسیاری را از مشتریان جلب نمایند. ولی کیفیت و عملکرد بالای تلویزیون ایکس ویژن شما تضمینی بر بروز مشکل در آنها نیست. همانطور که می دانید تلویزیون دستگاهی الکترونیکی بوده و بسیار حساس است و هر گونه ضربه، فشار، نوسان برق، تنش حرارتی و غیره می تواند به خرابی تلویزیون و بروز مشکل در آن منجر شود.

 

مجموعه ایکس ویژن شما را از هر گونه نگرانی و دردسر خرابی تلویزیون تان نجات می دهد. با بیش از صدها متخصص مجرب تلویزیون ایکس ویژن، متخصصین باتجربه ما در کوتاهترین زمان ممکن در محل شما حضور یافته و در صورت نیاز، شخصا حمل و نقل دستگاه شما را به کارگاه تخصصی تلویزیون ایکس ویژن بدون هزینه متقبل می شوند. خدمات تلویزیون ایکس ویژن با استفاده از تجربه هزاران تعمیرات انجام گرفته بر روی انواع مدلهای قدیمی و جدید تلویزیون های ایکس ویژن توسط متخصصین حاذق و دوره دیده، و بر طبق اصول و استانداردهای ایکس ویژن صورت می گیرد.

نصب تلویزیون ایکس ویژن بر روی انواع پایه ها و سطوح از جمله دیوار و سقف، سرویس منظم جهت حفظ عملکرد دستگاه و رفع ایرادات جرئی و تعمیرات تخصصی تلویزیون ایکس ویژن برای برطرف کردن هر گونه مشکل پیش آمده برای دستگاه شما، تنها بخشی از خدمات بی بدیل کاراباماست که با اعطای بیمه در طول خدمات، تمام استرس موجود را از شما دور کرده و با اعطای گارانتی معتبر، خیال شما را کاملا آسوده می نماید.

در صورتی که هنگام تماشای تلویزیون به یکبار دستگاه خاموش شود، یا در صورت وجود تصویر صدای تلویزیون قطع گردد یا بلعکس و یا خطوط سفید یا سیاه افقی یا عمودی بر روی تصویر مشاهده شود، به طور کلی می تواند لذت تماشای تلویزیون را از شما سلب کند. مشکلات متداول تلویزیون ایکس ویژن بسیارند که با توجه به عوامل مختلف و نوع استفاده کاربران ممکن است بروز یابند. به طور مثال:

  •     روشن نشدن تلویزیون یا تاخیر در روشن شدن
  •     بهم خوردن تنظیمات رنگ، نور و صدا
  •     بهم خوردن سایز تصاویر و کش و قوس آمدن آنها
  •     ترکیب شدن رنگها
  •     از کار افتادن بلندگوها یا دکمه های روی تلویزیون
  •     شکستگی پنل و صفحه نمایش یا ترک برداشتن آن
  •     و…

متخصصین مجرب ما با تکیه بر دانش تخصصی و نیز تجهیزات پیشرفته و به روز خود در کارگاه مجهز تعمیرات تلویزیون ، تضمین رفع هر گونه مشکل دستگاه شما را می دهند. علاوه بر این، مهم نیست که مدل و نوع تلویزیون ایکس ویژن شما کدام است. تمامی تلویزیون های ایکس ویژن صرف نظر از نوع، مدل و سایز توسط متخصصین با تجربه ایکس ویژن پشتیبانی می شوند.

مراحل انجام کار

مرحله اول

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

مرحله دوم

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

مرحله سوم

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

مرحله چهارم

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، می توانید هزینه را به تعمیرکار و یا به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

منبع: تعمیر تلویزیون ایکس ویژن



:: برچسب‌ها: تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

نمایندگی تعمیرات الجی

مشخصات منحصر به فرد نمایندگی الجی در تهران باعث شده است، این مرکز همواره در صدر انتخاب آن ها قرار داشته باشد.  در این بخش به ذکر برخی از این ویژگی ها می پردازیم. لازم به ذکراست، نمایندگی الجی علاوه بر تهران و کرج خدمات خود را به شهرستانی های عزیز نیز ارائه می نماید. نمایندگی تعمیرات رسمی الجی در تهران با بهره مندی از متخصصان و مشاوران زبده در دو پارت تعمیرات و فروش محصولات الجی خدمات رسانی می کند. واحد فروش انواع محصولات را به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه به فروش می رساند. مشاوران این مجموعه از تمامی مشخصات فنی و جزئیات دستگاه های الجی آگاه بوده و آن ها را در اختیار مشتریان قرار می دهند. مشاوران واحد فروش با ارائه ی این اطلاعات راهنمایی های لازم را برای خرید هر محصول در اختیار مشتریان قرار می دهند.

ویژگی های نمایندگی الجی در تهران

واحد تعمیرات الجی در تهران نیز به تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز تعمیراتی دسترسی داشته و با بهره مندی از این دستگاه ها انواع سرویس های تعمیراتی و تعویض قطعات را ارائه می کند. انواع قطعات آسیب دیده در محصولات الجی در واحد تعمیرات الجی با نمونه های اصلی جایگزین می شوند. اصالت تمامی قطعات مورد استفاده در واحد تعمیرات تخصصی الجی برای کاربران تضمین می شود. مرکز سخت افزار ایران کلیه ی سرویس های تعمیراتی ارائه شده در نمایندگی مجاز lg را تضمین می کند

متخصصان و کارشناسان تعمیرِ مرکز سخت افزار ایران در نمایندگی مجاز الجی در تهران به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات این شرکت پدید آمده‌اند. هزینه ارائه خدمات در نمایندگی الجی سنتر در تهران بر اساس نرخنامه مصوب محاسبه و دریافت می‌گردد. شایان ذکر است مدیریت نمایندگی تعمیرات ال جی در تهران به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان خود، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند.

منبع: نمایندگی تعمیرات الجی

سایت رسمی الجی



:: برچسب‌ها: نمایندگی تعمیرات الجی ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

تعمیر لپ تاپ

مرکز تعمیر لپ تاپ الجی با داشتن تیمی متخصص و مجرب و با استفاده از تکنیک های روز دنیا و تجهیزات بسیار قوی که برای تعویض و تعمیر قطعات الجی کاربرد دارد و با هدف بالا بردن سطح علمی در تعمیر انواع محصولات الجی،  با راهکاری اصولی و علمی از نظر صاحب نظران و متخصصان الجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

الجی ، برترین، مجهزترین و تخصصی ترین مرکز تعمیرات لپ تاپ الجی و با بیش از سال ها سابقه و با حضور کادری مجرب ، متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه تعمیر فوق تخصصی کلیه قطعات لپ تاپ الجی و انواع بردهای الکترونیکی در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ممکن همراه با گارانتی تعمیر به کلیه هموطنان گرامی ارائه می نماید .

تعمیر قطعات لپ تاپ الجی

دارندگان کلیه لپ تاپ های الجی–صرف نظر از نوع و مدل دستگاه- می توانند با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ الجی تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند. مدیریت مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ ، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در پارت تعمیر قطعات لپ تاپ الجی تعویض می‌گردند، اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند.

قطعی صدای تلویزیون

برای اطمینان خاطر مراجعان از اورجینال بودن قطعات بکاررفته در نمایندگی تعمیر لپ تاپ، کلیه سرویس‌های مرتبط با این دستگاه گارانتی و ضمانت شده است. شایان ذکر است تعویض هر قطعه‌ معیوب صرفاً با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت.  برخی از تعمیرات انجام شده در پارت های تعمیر قطعات لپ تاپ عبارتند از: تعمیر کیبورد لپ تاپ تعمیر لولای لپ تاپ، تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ، تعمیر هارد لپ تاپ در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ و … .

منبع: تعمیر لپ تاپ

سایت رسمی الجی



:: برچسب‌ها: تعمیر لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

نمایندگی الجی 

نمایندگی الجی با تیمی از با تجربه ترین تکنسین ها و کارشناسان متخصص واحد تعمیرات تخصصی محصولات الجی را راه اندازی کرده اند. این واحد با بهره مندی از سال های تلاش و تجربه د ر خصوص تعمیرات سخت افزاری و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات الکترونیکی، تمام تعمیرات سخت افزاری محصولات الجی را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می دهد.

نقطه ی اتکا نمایندگی الجی را می شود قابل اطمینان بودن آن دانست، برای اینکه همواره اعتماد و اطمینان به یک مجموعه موجب راحتی و آسودگی خیال مشتری ها به آن شرکت می گردد.

از خصوصیات نمایندگی میزان اهمیت به سرعت بخشیدن کار تعمیرات برای مشتریان است از این جهت عقب انداختن کار مشتریان از جمله مسائلی است که نمایندگی الجی سخت با آن برخورد می کند.

همچنین از مزایای تحسین برانگیز این مجموعه، می شود تصمیم برای دستمزد منصفانه بر کار دانست که مدیریت به این مسئله همواره تاکید داشته است. با یک بار بهره مندی از خدمات سرویس تفاوت را احساس خواهید کرد.

 منبع : نمایندگی الجی
سایت رسمی الجی



:: برچسب‌ها: نمایندگی الجی ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

تعطیلی و آغاز با تأخیر فعالیت آموزشی برخی مدارس لرستان

صیاد درگاهپور در گفت و گو با خبرنگار مهر از تعطیلی و آغاز با تأخیر فعالیت آموزشی برخی مدارس لرستان در روز چهارشنبه ۲۳ بهمن خبر داد و گفت: به علت بارش برف و برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس استان به شرح ذیل اعلام می‌شود: شهر خرم آباد: فعالیت مدارس نوبت صبح ابتدایی با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. بروجرد و اشترینان : تمامی مدارس نوبت صبح ابتدایی تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. الیگودرز و ززوماهرو: تمامی مدارس نوبت صبح و عصر تعطیل است. ازنا: مدارس نوبت صبح ابتدایی تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. دورود: فعالیت آموزشی تمامی مدارس نوبت صبح با یک ساعت تاخیر. نورآباد و کاکاوند: همه مدارس تعطیل است. سلسله: مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. کوهدشت و رومشگان: مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر بیرانشهر: تمامی مدارس نوبت صبح تعطیل است زاغه: مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت مدارس دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر بخش پاپی: همه مدارس نوبت صبح با یک ساعت تاخیر سیلاخور: مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر

منبع: دیار دلیران

بیشتر بدانید: وکیل ملکی

 



:: برچسب‌ها: دیار دلیران ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد