نوشته شده توسط : alirezam216

لپ تاپ ها در تمامی برندها دارای باطری میباشند.باطری لپ تاپ در دو مدل اینترنال (داخلی) و اکسترنال (خارجی) میباشند که در اکثر لپ تاپ های تازه تولید شده (از حدود ۵ سال پیش) به صورت اینترنال میباشند و کاربر به آن دسترسی ندارد و جهت رفع عیوب و تعویض آن باید به مراکز مجاز تعمیرات مراجعه نمایند.

برای اینکه باطری لپ تاپ شما خراب نشود و طول عمر آن بیشتر شود به چند نکته کلیدی باید توجه داشته باشید که در ادامه به ذکر این نکات میپردازیم.

جهت پیشگیری از فاسد شدن باطری لپ تاپ باید به طور مداوم از آن استفاده نمود.

این مطلب را هم بخوانید:

هد پلاتر hp

روش افزایش عمر باطری لپ تاپ 

بعضا کاربرانی هستند که با نداشتن اطلاعات کافی باطری را بر روی لپ تاپ نصب میگذارند و با آداپتور کار میکنند که این عمل به مرور زمان باعث انباشته ماندن سلول های باطری و باد کردن و در نهایت از کار افتادن آن میشود.

جهت جلوگیری از این مشکل،باید باطری لپ تاپ حداقل در هفته ۲ بار شارژ و دشارژ گردد.البته لپ تاپ هایی که باطریشان اکسترنال میباشد یک مزیتی که نسبت به لپ تاپ های جدید (اینترنال) دارند این هست که میتوانید باطری خود را با %۵۰ شارژ خارج نموده و به کنار گذاشته و در اینصورت مدت شارژ و دشارژ به ۱ بار در ماه تغییر میکند (البته در شرایطی که از باطری به مدت طولانی نخواهید استفاده کنید)

در مورد لپ تاپ های تولید جدید باطری حساس تر و پیچیده تر میباشد و کاربران به این نکته توجه کنند که حتما در هفته ۲ بار عمل شارژ و دشارژ را انجام دهند تا باطری لپ تاپشان خراب نشود.باطری در لپ تاپ های نسل جدید از ۲ نوع لیتیوم و پلیمری هستند که در نوع پلیمری خرابی همراه با بادکردن میباشد که اگر به این مرحله برسد احتمال خرابی تاچ پد یا صدمه دیدن قاب لپ تاپ وجود دارد.پس سعی کنید به این مرحله نرسد و اگر این مورد پیش آمد حتما به مراکز مجاز تعمیرات مراجعه و باطری را در صورت موجود بودن تعویض و در غیر اینصورت خارج نمایید.

اگر باطری را تازه خریداری نمودید حتما شارژ اولیه آن که خیلی مهم میباشد را کامل انجام دهید تا طول عمر باطری نرمال باشد یعنی بعد از نصب باطری روی لپ تاپ،فرق نمیکند که (اینترنال یا اکسترنال) باشد، بار اول به مدت ۸ الی ۱۰ ساعت به طور مداوم شارژر به لپ تاپ وصل باشد و بعد از این تایم آداپتور را بکشید و لپ تاپ خود را روشن بگذارید یا استفاده نمایید تا شارژ باطری به %۵ برسد،دوباره شارژر را وصل نمایید اینبار به %۱۰۰ رسید میتوانید استفاده معمول خود را انجام دهید.

تعمیر لپ تاپ ایسوس



:: برچسب‌ها: باطری لپ تاپ , شارژر لپ تاپ , تعمیر لپ تاپ لنوو , نمایندگی تعمیرات , مرکز تعمیر لپ تاپ لنوو , تعمیرات تخصصی ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

با توجه به اینکه هد پلاترها در سایز و اندازه های متفاوتی وجود دارند، به همین دلیل هد پلاتر hp نیز با توجه به سایز پرینتر می تواند اندازه متفاوتی می باشد. تفاوتی ندارد شما مایل به خرید هد پلاتر اورجینال hp از نمایندگی می باشید و یا اینکه می خواهید از سایر مراکز دیگر خرید خود را به انجام برسانید. در هر صورت، بهتر است به صورت دقیق تمام ویژگی های آن را بشناسید و بتوانید بهترین نوع و متناسب ترین مورد را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید. 

انواع هد پلاتر hp 

آنچه در ادامه برای انواع پرینترها ذکر خواهیم نمود، علاوه بر معرفی آن ها، شامل ویژگی های هر یک از آن ها نیز خواهد بود. همچنین در زیر هر یک از توضیحات ارائه شده ، لینک خرید هریک را قرار خواهیم داد تا بتوانید به راحتی خرید خود را به انجام برسایند. 

این نوع از هد پلاتر مخصوص عکس می باشد. این نوع از پلاتر برای عکس ها مناسب نیست و به همین دلیل بیشتر برای ترسیم نقشه ها به کار می رود. سایز این نوع پلاتر بزرگ بوده و به همین دلیل می توانید با استفاده از این نوع پلاتر، کاغذهای بزرگتر از سایز A3 را پرینت بگیرید و همچنین تمامی نقشه های خود را به راحتی پرینت بگیرید. این نوع از پلاترها قابل اتصال به کامپیوتر می باشند و به همین دلیل نقشه های موجود خود را پس از تهیه نمودن، می توانید به راحتی پرینت بگیرید. 

قسمت های مختلف هد پلاتر

–  بدنه

– سطح ریل عرضی

– ریل طولی

– مکانیزم تقلیل دهنده

– مکانیزم انتقال به ریل عرضی و قلم ثابت

– محرک‌های قدرت

– سیستم کنترل سخت افزار و نرم افزار مربوطه 

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نوع از هدپلاترها را می توان مکانیزم خاص آن برای پر نمودن جوهر در آن به داخل هد تزریق می شود و همین مسئله موجب دوام و ثبات کیفیت چاپ از ابتدا تا انتهای آن می شود. به همین دلیل نگرانی در این رابطه برای خریداران و کاربران وجود نخواهد داشت. البته همین کیفیت موجب شده است که عمر کارتریج های این نوع، بالاتر باشد و تبع آن هزینه چاپ گرافیکی و همچنین بارکد آن به دلیل فرسایش سریع هد پلاتر بالاتر خواهد بود. 

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

رفع مشکل ریستارت شدن گوشی شیائومی

از دیگر انواع هد پلاتر hp می توان این مورد را نام برد. پلاترها را می توان از نظر کاغذهای مورد استفاده  به دو دسته تقسیم نمود. یکی از انواع کاغذهایی که برای این نوع استفاده می شود، کاغذهای  الکترو استاتیک می باشد و نوع دیگر را می توان هدپلاترهایی دانست که از کاغذ معمولی استفاده می نمایند. قسمت کنترل هدپلاترها از سه بخش تشکیل می شود. 

1. بخش تغذیه انرژی برق

2. بخش هدایت موتورها

3. بخش موتورها 

تعمیر پلاتر اچ پی 

 



:: برچسب‌ها: تعمیر پلاتر اچ پی , خرای پلاتر , قطعات پلاتر ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

ریستارت شدن گوشی شیائومی

از آن جا که ری استارت شدن یکی از پر رواج ترین اتفاقاتی است که کاربران گوشی های شیائومی با آن مواجه می شوند ما در این مقاله می خواهیم این مسئله ی ریستارت شدن گوشی شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم و به سوالاتی چون: چگونه مشکل هنگی این دستگاه را از بین ببریم و این که چه دلایلی باعث بروز این اتفاق می شود، پاسخ دهیم. همان گونه که می دانید در چند سال اخیر گوشی های شیائومی در دسته ر طرفدار ترین گوشی های دنیا تبدیل شده است و مسلما به نسبت افزایش فروش، خرابی آن ها هم افزایش می یابد، اما این نکته را نباید فراموش کرد که این اتفاق ممکن است برای هر گوشی با هر برندی بیوفتد. پس از شما هم از دارندگان گوشی های شیائومی می باشید مطالعه این مقاله برایتان خالی از لطف نیست. 

برای تعمیرات گوشی شیائومی خود می توانید به نمایندگی تعمیرات شیائومی مراجعه کنید. 

راه حل های رفع مشکل هنگ کردن و ریستارت شدن

در بالاتر بیان کرده ایم که اکثریت گوشی های اندرویدی با مشکلات و ایراداتی نظیر هنگ کردن، ریستارت شدن مواجه می شوند که از مهم ترین موردی که منجر به این اتفاق می شود، مربوط به حجم اطلاعات درون دستگاه می باشد چرا که بعضی از اوقات مقدار اطلاعات درون دستگاه با حافظه دستگاه همخوانی ندارد و یا این که حافظه ی دستگاه برای اطلاعات ذخیره شده بر روی آن کافی نیست. پیش از انجام هر کاری برای رفع این مشکل می توانید حافظه دستگاهتان را سبک کنید و تا حد لازم از اطلاعات درون آن بکاهید. اگر بعد از انجام این کار مشکلتان بر طرف نشد مراحل بعدی را امتحان کنید. 

از طریق تنظیمات Developer option مشکل خود را حل کنید.

این مطلب را هم بخوانید:

موارد استفاده از گان جراح

گوشی خود را ری استارت کنید.

حافظه پنهان یا کش دستگاه خود را پاک کنید.

در نهایت دستگاه را بازگشت به کارخانه کنید.

اگر یک دفعه گوشی شیائومی شما هنگ کرد و یا ریستارت شده می توانید مراحل بالا را امتحان کنید. 

تنظیمات DEVELOPER OPTION 

برای قدم اول در منوی تنظیمات وارد بخش animation scale transtition شوید و آن را بر روی آپشن off قرار دهید که با انجام این کار دیگر انیمیشن ها اجرا نمی شوند و فشار وارد شده از روی سی پی یو کمتر می شود. در قدم دوم گزینه animation duration را بر روی آف قرار دهید که با انجام این کار انیمیشن ها، حجمی از دستگاه را اشغال نمی کنند و در بیشتر موارد با انجام این کار مشکل دستگاهتان حل می شود. در کل باید بگوئیم اگر این دو گزینه را بر روی حالت آف قرار دهید، به افزایش سرعت دستگاهتان کمک کرده اند و در این صورت برنامه ها با سرعت بیشتری پردازش می شوند. 

گوشی خود را ری استارت کنید

از بهترین روش هایی که بیش از 70 درصد مشکلات نرم افزاری را بر طرف می کند، که ری استارت شدن و هنگی هم از این دسته مشکلات می باشد. زمانی که با مشکلات این چنینی مواجه شدید می توانید با انجام ری استارت در اکثریت مواقع آن را بر طرف کنید اما اگر با انجام این کار هم مشکلتان بر طرف نشد به یک مرکز معتبر برای انجام تعمیرات مراجعه کنید تا مشکل دستگاهتان توسط تکنسین های متخصص بر طرف شود. 

پاک کردن حافظه پنهان

برای پاک کردن حافظه پنهان خود این مراحل را باید طی کنید:

دستگاه را خاموش کرده و آن را بر روی حالت بازیابی قرار دهید.

از طریق کلید پاور و دکمه های ولوم دستگاه را ریست کنید.

گزینه کش و بله را انتخاب کنید.

اگر بعد از انجام مراحل بالا باز هم مشکل دستگاهتان بر طرف نشد آخرین کار یعنی ریست کردن دستگاه را امتحان کنید.

نحوه ریست فکتوری کردن گوشی شیائومی

دقت کنید که ریست کردن، آخرین راه برای رفع مشکل ریستارت شدن گوشی شیائومی می باشد و بعد از انجام این کار کل حافظه دستگاه شما به یک باره پاک می شود اما برای این که این مسئله یعنی از بین رفتن اطلاعاتتان اتفاق نیوفتد پیش از انجام عمل ریست فکتوری از آن بک آپ بگیرید و بعد اقدام به ریست کردن کنید همچنین برای انجام ریست باید مراحل زیر را طی کنید.

 

تعمیر گوشی شیائومی

 



:: برچسب‌ها: ریست گوشی , نمایندگی شیائومی , تعمیر گوشی , حافظه پنهان گوشی , اندروید گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر تلویزیون پاناسونیک باید به بررسی کامل تلویزیون، عیب یابی تخصصی، تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، تعمیر اسپیکر، ترمیم و تعویض پاور، تعمیر برد تی کان، تعمیر بک لایت، تعمیر تیونر و تعمیرات تلویزیون در محل اشاره کرد.

 این خدمات توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی به مشتری های عزیز ارائه می شوند که از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارند.

تعمیر تلویزیون در نمایندگی مجاز پاناسونیک به صورتی انجام می شود که شما کاربران گرامی بتوانید با خیالی آسوده مجددا بدون هیچ ایرادی از این دستگاه استفاده کنید. 

تعمیر برد پاور تلویزیون پاناسونیک

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون علاوه‌بر خرابی مین برد، خرابی برد پاور این دستگاه است؛ البته خرابی برد پاور نشانه‌های دیگری هم مانند: دیر روشن شدن تلویزیون، چشمک زدن چراغ پاور و روشن نشدن تلویزیون و متوقف شدن تلویزیون بر روی چراغ پاور را نیز به همراه دارد. به برد پاور تلویزیون، منبع تغذیه هم گفته می‌شود که وظیفه تامین برق مورد نیاز برای روشن شدن تلویزیون را برعهده دارد. به گونه‌ای که برق شهری را دریافت کرده و به برق مورد نیاز برای اجزاء و قطعات تلویزیون تبدیل می‌کند. 

با این وجود امکان دارد که این قطعه با نوسانات برق روبه‌رو شده و دچار آسیب‌دیدگی شود. البته جای نگرانی نیست چراکه یکی دیگر از تخصص‌های تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک، تعمیر منبع تغذیه تلویزیون پاناسونیک است. از این‌رو درصورتی که با مشکلات مذکور در این دستگاه روبه‌رو شدید با نمایندگی تلویزیون پاناسونیک تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت تعمیرات تخصصی این دستگاه به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند. 

این مطلب را هم بخوانید:

پی ال سی فشرده PLC Compact

تعمیر برد تیکان تلویزیون پاناسونیک

چرا تصویر تلویزیون دوتایی شده است؟ دلیل سفید شدن تصویر تلویزیون چیست؟ علت افتادن یکسری خطوط عمودی و افقی بر روی تصویر تلویزیون چیست؟ پاسخ تمامی این سوالات در خرابی برد تیکان تلویزیون پاناسونیک است اما برد تیکان چیست و نقش آن در تلویزیون چیست؟ درواقع برد تیکان وظیفه پردازش اطلاعات تصویر مانند: بررسی سیگنال تصویر، بررسی سطح روشنایی تصویر و … را برعهده دارد. 

این قطعه تصویر را از مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون دریافت کرده، پردازش‌های نهایی را بر روی آن انجام می‌دهد و سپس تصویر را به فلت COF که نمایش دهنده تصویر بر روی نمایشگر تلویزیون است انتقال می‌دهد. مهم‌ترین دلیلی که موجب می‌شود برد تیکان تلویزیون شما خراب شود و به این روز بیافتد، آبخوردگی تلویزیون است. منظور از آبخوردگی تلویزیون حتماً ریختن یک لیوان آب بر روی آن نیست حتی کوچیکترین میزان رطوبت برای خرابی برد تیکان کافیست. برای مثال اسپری کردن مایع تمیز‌کننده به صورت مستقیم بر روی ال سی دی تلویزیون موجب آبخوردگی برد تیکان این دستگاه و خرابی آن می‌شود. 

نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

 



:: برچسب‌ها: تعمیرات لوازم خانگی , ال سی دی تلویزیون , برد تیکان تلویزیون , تعمیر منبع تغذیه تلویزیون , تعویض پنل ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alirezam216

آیا آیفون اپل شما اخیرا دچار مشکل شده و درست کار نمی کند؟ در این صورت می توانید با مطالعه ادامه این مطلب، نکات کاربردی و جالبی را در مورد تعمیر گوشی اپل به دست آورید. موبایل اپل به جرات جزء پرطرفدارترین گوشی های هوشمند است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. این محصول در مدل های مختلف تولید شده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. علی رغم کیفیت مطلوب ساختاری و نرم افزاری، iphone هم ممکن است تحت تاثیر عواملی، دچار ایراداتی شده و نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشد. 

ممکن است دوربین کار نکند، ال سی دی بشکند، برنامه ها باز نشوند و یا دهها مورد دیگر … . تعمیر گوشی اپل نیاز به مهارت بالایی دارد و تعمیرکار باید به صورت ویژه در این زمینه دوره دیده باشد. چرا که گوشی های این برند به ویژه از نظر نرم افزاری، دارای تفاوت های بسیاری با محصولات اندرویدی هستند. در ادامه مطلب پیش رو، نکاتی را راجع به روند کلی تعمیرات آیفون و نحوه ترمیم قطعات این دستگاه مطالعه می کنید. اما توصیه می کنیم برای اطمینان از ترمیم بی نقص گوشی apple خود، عیب یابی و تعمیرات آن را به تعمیرکاران مجرب و دوره دیده محول کنید.

آیفون های اپل محصولات بسیار گران قیمت و با کیفیتی هستند، اما این موضوع بدان معنا نیست که این دسته از گوشی های موبایل هیچوقت دچار خرابی یا دیگر مشکلات سخت افزاری نشوند. متاسفانه زمانی که یک آیفون خراب شود، تعمیر آن به دردسری بزرگ تبدیل خواهد شد چرا که اولا باید گوشی به دست تعمیرکار مجربی سپرده شود، ثانیا هزینه گزافی برای تعمیرات آیفون اپل پرداخت گردد و ثالثا چند روز منتظر تعمیر آیفون خود باشیم!

این مطلب را هم بخوانید:

قطعی صدای تلویزیون

اما تصور کنید که با یک راه حل ساده هر سه مشکل اصلی نام برده شده قابل رفع باشند. با سرویس تعمیرات آیفون و گوشی موبایل شرکت موبایل کمک دقیقا این سه معضل از بین خواهند رفت. موبایل کمک سعی می‌کند با بکارگیری تعمیرکاران مجرب و گارانتی عملکرد آن‌ها بهترین سرویس ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

از سرویس های بسیار تخصصی در نمایندگی اپل ، تعمیرات موبایل آیفون اپل است. موبایل آیفون به دلیل کیفیت بالا و ساختار خاص خود در ایران طرفداران زیادی دارد. از این رو اگر برای موبایل اپل مشکلی پیش آید نیاز به یک مرکز مطمئن برای تعمیرات موبایل آیفون ضروری است. به دلیل وجود بسیاری از مراکز نامعتبر، یافتن مکانی که تعمیرات اپل را به صورت تخصصی انجام دهد بسیار ضروری است. از این رو نمایندگی تعمیر آیفون با ارائه خدمات منحصر به فرد به شما عزیزان خیال شما را در مورد تعمیر موبایل آیفون و دیگر محصولات اپل راحت کرده است. 

تعمیر سخت افزاری آیفون اپل

تعمیر سخت افزاری آیفون اپل شامل تعمیر و ترمیم قطعات مختلف این دستگاه می باشد. ایفون متشکل از برد، ال سی دی، اسپیکر، دوربین، پردازنده، رم، باتری، مدار شارژ و چندین قطعه الکترونیکی می باشد. در صورتی که هر یک از این قطعات دچار مشکل و نقص فنی شوند، تعمیر سخت افزاری آیفون انجام می شود. در این زمینه تعمیر برد، تعویض Touch و  LCD  شکسته، تعمیر سوکت شارژ ، تعمیر آی سی تغذیه، تعویض اسپیکر، تعمیر پردازنده، تعویض باتری، رفع مشکل شارژ نشدن آیفون و تعمیر کلید هوم قابل ذکر می باشند. تعمیر سخت افزاری مستلزم باز کردن قاب گوشی و جدا کردن قطعات مختلف دستگاه می باشد. 

تعمیر نرم افزاری آیفون اپل

برخی از مشکلات آیفون مربوطه به بخش نرم افزاری دستگاه می باشد که تنها از طریق اقدامات نرم افزاری انجام می شود. رفع مشکلات وای فای، رفع مشکل کند شدن سیستم، آپدیت نرم افزارهای آیفون، بازیابی اطلاعات، نصب برنامه های کاربردی، ویروس کشی، فلش کردن آیفون، قفل شبکه، بوت کردن سیستم و ری استور کردن آیفون از مهمترین تعمیرات نرم افزاری گوشی آیفون اپل می باشند. برخی از اقدامات نرم افزاری که برای رفع مشکل آیفون به کار گرفته می شود، تخصصی بوده و کاربر نمی تواند شخصاً اقدام به این کار کند. بدین منظور تعمیرات نرم افزاری نیز توسط کارشناسان خبره انجام می شود. 

  • برخی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات گوشی اپل
  • تعمیر آسیب‌های ناشی از ضربه و افتادن گوشی اپل
  • تعویض باطری و AC Adapter
  • تعویض Touch و  LCD  شکسته
  • تعمیرات تخصصی برد گوشی اپل
  • تعمیر Wi-fi
  • تعمیر مشکلات مربوط به عدم آنتن‌دهی گوشی اپل
  • تعمیر سوکت شارژ گوشی اپل
  • تعمیر مشکلات مربوط به افت عملکرد یا خرابی کامل دکمه Home
  • تعمیر سوکت هدفون گوشی اپل
  • تمام خدمات سخت افزاری قابل ارائه برای گوشی اپل
  • آپدیت نرم افزار گوشی اپل به نسخه‌های بالاتر
  • آنلاک نرم افزاری و سخت افزاری
  • نصب برنامه‌های کاربردی بر روی گوشی
  • فعال و اکتیو کردن گوشی اپل
  • تعمیرات سخت افزاری آیفون
  • ری استور کردن گوشی اپل
  • تعویض قطعات گوشی اپل
  • تعمیر آسیب‌های وارده ناشی از آب خوردگی

 

تعمیر گوشی اپل

 



:: برچسب‌ها: تعمیرات تخصصی , محصولات اندرویدی , نمایندگی تعمیر آیفون , تعمیر برد , تعمیر سوکت شارژ , تعمیر آی سی تغذیه ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()