نوشته شده توسط : alirezam216

شرایط تحصیل در کالج PATTISON کانادا

اغلب والدین به دلیل امکانات آموزشی و استفاده از تجهیزات پیشرفته تمایل به ادامه تحصیل فرزندان خود در کالج PATTISON کانادا دارند. لذا در این مقاله شما را با شرایط تحصیل، شهریه همچنین امکانات آموزشی و تفریحی این کالج آشنا خواهیم کرد.

آَشنایی با شرایط عمومی کالج PATTISON کانادا

PATTISON یکی از مدارس برتر در بریتیش کلمبیا واقع در شهر ونکوور است که هرساله میزبان تعداد زیادی دانش آموز و دانشجوی بین المللی است. این مرکز فعالیت خود را از سال 2003 شروع کرده و در حال حاضر آماده خدمات رسانی به دانشجویان بومی و غیر بومی (بین المللی) است.

 قطعی صدای تلویزیون

امکانات مدرسه PATTISON کانادا

تحصیل در این مدرسه مستلزم پرداخت هزینه است که معمولاً در ازای دریافت خدمات رفاهی و آموزشی از دانش آموزان اخذ می‌گردد. این مرکز در ازای دریافت شهریه خدماتی از جمله سالن‌های ورزشی، ارائه بیمه خدمات درمانی برای دانشجویان، امکان اسکان والدین دانش آموزان (Home Stay) و ارائه خبرنامه به والدین ارائه می‌دهد.

فعالیت‌های آموزشی کالج PATTISON

سیستم آموزشی مدرسه PATTISON عموماً آموزش محور است. همچنین این مرکز سعی در استفاده از تمام پتانسیل و بازده دانشجویان داشته لذا در این بخش لیستی از دوره‌های فوق برنامه این مدرسه بیان خواهد شد.

فعالیت‌های هنری و ورزشی؛

انواع انجمن‌های علمی و دانشجویی؛

ارائه مشاوره تحصیلی به دانشجویان؛

بررسی شرایط سنی ورود به کالج PATTISON

مدرسه فوق دوره دبیرستان را شامل شده و پذیرای دانشجویان در سنین مختلف است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مدرسه PATTISON شرع‌ترم های ی در پی است. به طور کلی این کالج در سال 3 بار پذیرش داشته همچنین برای پذیرش افراد شرایط سنی خاصی در نظر گرفته است.

کلیه دانش آموزان 14- 18 سال توانایی ثبت نام در این مدرسه را دارند.

هزینه تحصیل در کالج Pattison کانادا

یکی از دغدغه‌های اصلی والدین دانشجویان هزینه تحصیل در مدرسه Pattison است. شهریه این مدرسه با توجه به بومی یا غیر بومی بودن دانش آموز متغیر و برای دانشجویان کانادایی حدود 15 هزار دلار کانادا در سال محاسبه می‌شود. این هزینه برای دانشجویان بین المللی (غیر بومی) مبلغ 20 هزار دلار کاناداست.

دانشجویان بین المللی علاوه بر شهریه باید هزینه‌های خواب و خوراک هم پرداخت نمایند که در مجموع چیزی حدود 12 تا 15 هزار دلار کانادا است.

مرکز کانادا پرشیا ارائه دهنده کلیه خدمات مهاجرتی در حوزه دریافت ویزا، اقامت، ارائه راه‌های مختلف برای مهاجرت به کانادا همچنین انواع ویزای تخصص و مهارت ، تحصیلی، کاری و... است. برای دریافت خدمات بیشتر به سایت canadapersia.com مراجعه کنید.

 


:: برچسب‌ها: ویزای کار , ویزای توریستی , ویزای تحصیلی , ویزای کانادا , اقامت موقت کانادا , اقامت دائم کانادا , مهاجرت به کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()