نوشته شده توسط : alirezam216

اتصال کابل HDMI نامعتبر به تلویزیون و سوختن مین برد

تلویزیون های جزوه وسایل الکتریکی بسیار مهمی هستند که به راحتی می توان آن ها را در منازل، ادارات و سازمان ها و ... مشاهده کرد. یکی از شرکت های که در زمینه ی ساخت تلویزیون در سطح جهان موفق بوده است، شرکت سامسونگ می باشد. شرکت سامسونگ از سال 2008 شروع به ساخت و فعالیت در رابطه با ساخت تلویزیون کرده است و قطعات گوناگونی مثل پاور، مین برد و بک لایت و ... را در خود جای داده است. در این مقاله در رابطه با اتصال کابل HDMI نامعتبر به تلویزیون و سوختن مین برد اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

اچ دی ام ای چیست؟

امروزه قطعات متفاوتی برای انتقال سیگنال های صوتی و تصویری ساخته شده است. یکی از این قطعات اچ دی ام ای است که به راحتی می تواند اطلاعات را به مین برد هدایت نمایند تا در این قطعه نیز این اطلاعات مورد بررسی قرار بگیرد و سپس اجرا شود. برای اتصال دستگاه های مثل لپ تاپ به تلویزیون از این قطعه استفاده می شود.

این قطعه یکی از بهترین قطعه هایی است که برای انتثقال اطلاعات از آن ها استفاده می شود. به راحتی می توان از این قطعه در تلویزیون های اچ دی و 4k ultra ، ویدئو پروژکتورها، بلوری دیسک پلیرها، رسیورهای سینمای خانگی، مدیا پلیر شبکه/ یا مدیا استریمرها، و یا حتی کابل های ماهواره ای استفاده کرد. هدف اصلی این قطعه اتصال دو دستگاه به یکدیگر و ایجاد ارتباط این دو دستگاه با یکدیگر می باشد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

 



:: برچسب‌ها: اتصال کابل HDMI , HDMI , خرابی مین برد , ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()